Anbefal et hårplejeprodukt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2014

*maygirl*

ano14316 skriver:

Jeg bruger Dennis Knudsen og der har været super for mit hår.. ud over shampoo og balsam selvfølgelig bruger jeg hans leave in conditioner - den skaber virkelig mirakler her og nu, så bruger den kun ved krise, men brugte den meget i starten.. og så bruger jeg arganoil efter hvert bad..

Og det har hjulpet helt vildt.. Det eneste minus er at der er parfume i, men ingen parabener.. men det har jeg valgt at se stort på i den sidste graviditet og nu amning, det er jo kun håret jeg vasker i det.. alt andet jeg bruger er parfumefrit sååhhee..

Tak vil kigge nærmere på hans produkter så, men er de ikke dyre?
Ok det lyder som om at jeg skal ud og have fat i det der arganolie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2014

*maygirl*

ano14316 skriver:

Jeg skulle lige til at sige "prøv det i håndklæde tørt hår" det bliver rigtig godt synes jeg i forhold til tørt hår, som om det binder fugten lidt..

Tak - ja det må jeg prøve - det kan vel kun blive bedre end det er ligenu tænker jeg

Anmeld

3. juli 2014

ano14316

*maygirl* skriver:

Tak vil kigge nærmere på hans produkter så, men er de ikke dyre?
Ok det lyder som om at jeg skal ud og have fat i det der arganolie

Jeg køber det på tilbud til 50-60 kr pr produkt.. Det er i Bilka, Føtex og Netto

Anmeld

3. juli 2014

*maygirl*

ano14316 skriver:

Jeg køber det på tilbud til 50-60 kr pr produkt.. Det er i Bilka, Føtex og Netto

Ok tak

Anmeld

3. juli 2014

Babydrøm

*maygirl* skriver:

Har så tørt hår at jeg snart overvejer at klippe det helt kort!
Mit hår har virkelig brug for noget pleje.

Så derfor:
Nogen der kan anbefale et genialt hårplejeprodukt? - uden parabener osv. da jeg er gravid.
Har haft købt noget hos min frisør, men det er bare så dyrt. Ville gerne finde noget der var godt, uden man blev ruineret fuldstændigt!

Har kigget på en del hos nicehair.dk, men det er godt nok en jungle....

Jeg vil også sige argan olie, det er rigtig godt

Anmeld

3. juli 2014

Chellie

Argan olie eller koldpresset kokos-olie (fås i øko-sektionen i de fleste større supermarkeder). Jeg foretrækker personligt kokos-olie til mit meget lange, hø-agtige hår.

Min bedste hårkur, starter om aftenen inden sengetid: Tag en tsk olie i hånden (det er lidt ligesom smør, stift, men smelter i hånden), smelt det mellem hænderne, og fordel det ud i først spidserne, og så resten af længden i håret. Put gerne mere i, hvis du har tykt eller ekstra langt hår, så det virkelig får noget at suge af. Når du virkelig synes, at det begynder at føles klistret og gennem-fedtet, børster du håret godt igennem, fletter det, vikler evt. et gammelt håndklæde om (af hensyn til din pude), og går i seng. Næste morgen kan du så vaske håret forsigtigt, og skylle den overskydende olie ud. Ofte er der ikke ret meget olie tilbage, og du vil bemærke, at håret føles helt vidunderlig blødt 

Hvis du har lyst, kan du evt. putte en lille smule olie i det renvaskede hår også, når du kommer ud af badet.

Gentages efter behov, gerne ugentligt 

Husk i øvrigt, at ikke alt hår egner sig til at blive vasket dagligt. Hvis jeg vasker hår mere end en gang om ugen, får jeg den vildeste frizz, og håret knækker ekstremt nemt. Andre har det lige omvendt - det handler om hårtype, først og fremmest. Hvis du er vant til at vaske håret dagligt, så prøv at skære lidt ned, til fx. Hver 2. dag, og bruge tør-shampoo istedet. Måske kan det også hjælpe 

Anmeld

3. juli 2014

*maygirl*

Chellie skriver:

Argan olie eller koldpresset kokos-olie (fås i øko-sektionen i de fleste større supermarkeder). Jeg foretrækker personligt kokos-olie til mit meget lange, hø-agtige hår.

Min bedste hårkur, starter om aftenen inden sengetid: Tag en tsk olie i hånden (det er lidt ligesom smør, stift, men smelter i hånden), smelt det mellem hænderne, og fordel det ud i først spidserne, og så resten af længden i håret. Put gerne mere i, hvis du har tykt eller ekstra langt hår, så det virkelig får noget at suge af. Når du virkelig synes, at det begynder at føles klistret og gennem-fedtet, børster du håret godt igennem, fletter det, vikler evt. et gammelt håndklæde om (af hensyn til din pude), og går i seng. Næste morgen kan du så vaske håret forsigtigt, og skylle den overskydende olie ud. Ofte er der ikke ret meget olie tilbage, og du vil bemærke, at håret føles helt vidunderlig blødt 

Hvis du har lyst, kan du evt. putte en lille smule olie i det renvaskede hår også, når du kommer ud af badet.

Gentages efter behov, gerne ugentligt 

Husk i øvrigt, at ikke alt hår egner sig til at blive vasket dagligt. Hvis jeg vasker hår mere end en gang om ugen, får jeg den vildeste frizz, og håret knækker ekstremt nemt. Andre har det lige omvendt - det handler om hårtype, først og fremmest. Hvis du er vant til at vaske håret dagligt, så prøv at skære lidt ned, til fx. Hver 2. dag, og bruge tør-shampoo istedet. Måske kan det også hjælpe 

Ok - tusind tak for dine gode råd. Det vil jeg helt sikkert forsøge mig med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.