noget jeg ikke helt forstår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

879 visninger
9 svar
2 synes godt om
3. juli 2014

esiuol22

Hej er der en der kan fortælle mig, hvorfor der er sikkerhedskant i nogle af de madrasser, man kan købe til Juniorseng,  forstår ikke helt hvad de er til, og om de er gode at have, i beskrivelse står der fx

(3D ventilations-kerne og Sleep safety's multifunktionelle stof gør Air Safe til en helt unik madras. Betrækkes kan deles og vaskes enkeltvis ved 60 grader. Koldskum med lufthuller for luftgennemstrømning. Sikkerhedskant i siderne, som barnet kan stå på.)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2014

esiuol22

137 der heller ikke kan se fidusen med de madrasser

Anmeld

3. juli 2014

L&V

esiuol22 skriver:

Hej er der en der kan fortælle mig, hvorfor der er sikkerhedskant i nogle af de madrasser, man kan købe til Juniorseng,  forstår ikke helt hvad de er til, og om de er gode at have, i beskrivelse står der fx

(3D ventilations-kerne og Sleep safety's multifunktionelle stof gør Air Safe til en helt unik madras. Betrækkes kan deles og vaskes enkeltvis ved 60 grader. Koldskum med lufthuller for luftgennemstrømning. Sikkerhedskant i siderne, som barnet kan stå på.)

Du har ikke et billede for er slet ikke med på hvad du mener?

Anmeld

3. juli 2014

Bak

esiuol22 skriver:

137 der heller ikke kan se fidusen med de madrasser

Jeps.. jeg aner heller ikke, hvad det skal gøre godt for

Anmeld

3. juli 2014

LilleMie

esiuol22 skriver:

http://www.onskeborn.dk/oenskeboern/moebler/madrasser/juniorsenge/traeumeland-moonshine%2c-juniorseng/c-23/c-321/p-13540

Ved ikke om det virker men håber man kan se billede her

Ja jeg ved det heller ikke! Jeg har aldrig hørt om det før og anede ikke det eksisterede, før jeg læste om det her. Men min datters madras har det ikke og jeg har endnu ikke oplevet et behov for det 

Anmeld

3. juli 2014

Muffinmus

Hmm, det er vist bare et forsøg på at lokke sindssygt mange penge ud af forældre... Ingen af vores har det. Madrasserne i jubiorsengene bliver ofte kun brugt 2-3 år, så udskiftes sengen igen. Så køb en alm madras, kan bedre svare sig.

Anmeld

3. juli 2014

esiuol22

Lyder til, man bare  kan finde en almindelig en Jeg kan heller ikke lige se sammenhængen i at købe stører seng, med en madras der alligevel er lidt lille, når der er sådan en kant i, 

Ville bare sikre mig at det ikke var noget helt vildt genialt, jeg bare gik glip af fordi jeg ikke lige havde fidus til hvad det var, eller var godt til  

Mange tak for alle svar

Anmeld

3. juli 2014

Chris86

Linket handler om en seng?
Så det vel en sikkerhedskant på sengen? (Ligesom en sengehest, men her hvor barnet kan stå på)...
Sådan forstår jeg det...

Anmeld

3. juli 2014

Chris86

Eller bare en hårdere kant på madrassen, så man ik glider ned af madrassen, hvis man står på kanten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.