Den lille mavse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.069 visninger
10 svar
20 synes godt om
2. juli 2014

Vitamin89

Så nåede vi til uge 35  Og mavsen er stadig ikke så stor! Eller den er ihvertfald så lille, så jeg stadig kan sove på maven uden problemer  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2014

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Sikke en fin lille mave... sådan så min ud da jeg var 20 uger henne

Men dejligt, så er du nok heller ikke så besværet... eller har en masse kilo du skal slås med bagefter

Anmeld

2. juli 2014

Vitamin89

Frederikke80 skriver:

Sikke en fin lille mave... sådan så min ud da jeg var 20 uger henne

Men dejligt, så er du nok heller ikke så besværet... eller har en masse kilo du skal slås med bagefter

Man skulle ikke tro det - men fik desværre konstateret bækkenløsning da jeg var 5 måneder henne   Det var lidt spøjst, for man kunne ikke rigtig se noget på mavsen der, så det var lidt svært for folk at forstå, at man havde store smerter Men har kunnet holde det ved lige med træning hver dag, så har kunnet 'holde' det ud og stadig kunnet nyde graviditeten  

Anmeld

2. juli 2014

Dafnies

Hvor gør du af dine indre organer? :p Sikke en fin mavse!

Anmeld

3. juli 2014

Isabella_mor

Vitamin89 skriver:

Så nåede vi til uge 35  Og mavsen er stadig ikke så stor! Eller den er ihvertfald så lille, så jeg stadig kan sove på maven uden problemer  

snyd, jeg vil også kunne sove på maven. men min mave er bare rigtig stor og i vejen..

men sikke en fin mave. gad vide hvor stor du når at blive inden du føder så....

Anmeld

3. juli 2014

Sitrani

Vitamin89 skriver:

WOW, en fin lille mave... Sådan så jeg ud i uge 8 tror jeg (er gravid med nr. 2) Og jeg har også bækkensmerter... Åh, det gør bare så ondt... er i uge 24.. Hvilke øvelser laver du? Og er det for, at det ikke skal forværres..?

Anmeld

3. juli 2014

Astrid1984

Sikke en fin lille mave! Min mave var heller ikke så stor i den her graviditet, men lillepigen havde en fin vægt da hun blev født

Anmeld

3. juli 2014

Anonymo

Hold da op hvor er den bare fin den dunk der! 

Anmeld

4. juli 2014

Vitamin89

Sitrani skriver:

WOW, en fin lille mave... Sådan så jeg ud i uge 8 tror jeg (er gravid med nr. 2) Og jeg har også bækkensmerter... Åh, det gør bare så ondt... er i uge 24.. Hvilke øvelser laver du? Og er det for, at det ikke skal forværres..?

Tak allesammen, det hjælper lidt på den følelse af, man selv syntes man render og ligner en hval

Jeg har fået nogle øvelser af fyssen, der gør at jeg kan holde det ved lige og styrker musklerne i bækken og lænd hovedsageligt  Men træner også ben, skrå mavemuskler og lidt arme, for at holde det i gang - så jeg fungerer fint derhjemme, men kan selvfølgelig ikke rende og gøre rent eller gå lange ture osv. som før.  Men har slet ikke de smerter og jag, som i starten da jeg fik konstateret bækkenløsning

Anmeld

4. juli 2014

Frk.S

Sikke en fin lille mave. 

Ih, jeg er altså lidt misundelig over at du kan sove på maven. Det er længe siden jeg kunne det. Men nu begynder jeg da at kunne se frem til at kunne igen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.