Mens... weeeee... not!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

771 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. august 2009

mama09

Ja, jeg er den heldige ejer af en omgang MENS..

Fik det imorges - øv bøv..
Har fået spirael, og min læge sagde blødningerne, ville være kraftigere pga. den... JO tak, rigtigt, rigtigt!

Er så smadret.. træt... dovn....men self også et år siden sidst...........

Anyway tror i bette Latifa kan mærke/smage der er noget gang i mamas krop..??..

God dag........... ja og hvad laver jeg her på baby.dk?, dont no spørg de andre skører jyder fra aa træf igår........

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2009

Vingummien

Trinehw skriver:

Har fået spirael, og min læge sagde blødningerne, ville være kraftigere pga. den... JO tak, rigtigt, rigtigt!

God dag........... ja og hvad laver jeg her på baby.dk?, dont no spørg de andre skører jyder fra aa træf igår........

Hvis du ammer smager mælken anderledes og du vil nok ikke producere den samme mængde som du plejer i de dage du har mens.
Døjede meget med Emil dengang, jeg fik jo min mens selvom jeg ammede dengang

Anmeld

15. august 2009

mama09

suanne85 skriver:

Hvis du ammer smager mælken anderledes og du vil nok ikke producere den samme mængde som du plejer i de dage du har mens.
Døjede meget med Emil dengang, jeg fik jo min mens selvom jeg ammede dengang

arghh træls du fik det normalt, og havde problemer med det!

Hun spiser godt nok, uden problem 7-9-13, så det er lovely

Men mine bryster er ikke så "store" pt, så du har nok ret i at jeg ikke "laver" så meget mælk pt..

Mennn ejj hvor jeg hader mens, havde da lykkeligt glemt hvordan det var...

Anmeld

15. august 2009

Klumpe-dumpe

Trinehw skriver:

Hmm ja jeg fik "rust i dåsen" (<- i mere end en forstand, hvis du forstår, host host lige præcis en mdr. efter jeg fødte Malucca -før jeg blev gravid fik jeg altid menses den 25, og ja om jeg så sgu ikke stadig gør det. Men nåh ja jeg er jo også en gammel ged, så måske derfor

Om smukke-dukke kan smage det, så har jeg hørt de godt kan. Sige hende der kun ammede en mdr :p

og ja hvad laver du egenlig herinde.... Nåh jaaa vi tvang dig. Eller så sys du bare vi er såååå søde.

Ps. var det en god kage du fik bagt. '*FNIS*

Anmeld

15. august 2009

Klumpe-dumpe

malucca09 skriver:

Hmm ja jeg fik "rust i dåsen" (<- i mere end en forstand, hvis du forstår, host host lige præcis en mdr. efter jeg fødte Malucca -før jeg blev gravid fik jeg altid menses den 25, og ja om jeg så sgu ikke stadig gør det. Men nåh ja jeg er jo også en gammel ged, så måske derfor

Om smukke-dukke kan smage det, så har jeg hørt de godt kan. Sige hende der kun ammede en mdr :p

og ja hvad laver du egenlig herinde.... Nåh jaaa vi tvang dig. Eller så sys du bare vi er såååå søde.

ps Susan har også lavet en profil herinde, så tilføj hende lige

Susan82

Anmeld

15. august 2009

Vingummien

Trinehw skriver:

arghh træls du fik det normalt, og havde problemer med det!

Hun spiser godt nok, uden problem 7-9-13, så det er lovely

Men mine bryster er ikke så "store" pt, så du har nok ret i at jeg ikke "laver" så meget mælk pt..

Mennn ejj hvor jeg hader mens, havde da lykkeligt glemt hvordan det var...

Ja det havde jeg også i den tid jeg var gravid, men jeg begyndte at få mens 1½ måned efter jeg havde født så var hver måned nogle dag hvor mine bryster var helt slappe og han skulle ligges til lidt oftere. Rigtig træls

Anmeld

15. august 2009

mama09

malucca09 skriver:

.øv da...hehe så dejligt du selv indrømmer det thi

nå men Latifa kan heldigvis godt lid mamas mælk... endnu...

Og ja sgu LOVELY kage - jeg er så dygtig! hehe bare vand i, og that it - love it

øhhhhhhhhh jeg bleb sgu da tvunget og truet hvis jeg ikke begyndte at komme herind - eller noget

Anmeld

15. august 2009

mama09

malucca09 skriver:

ps Susan har også lavet en profil herinde, så tilføj hende lige

Susan82

YES MAME skal ske - hvis jeg kan hitte ud af det!

Anmeld

15. august 2009

mama09

suanne85 skriver:

Ja det havde jeg også i den tid jeg var gravid, men jeg begyndte at få mens 1½ måned efter jeg havde født så var hver måned nogle dag hvor mine bryster var helt slappe og han skulle ligges til lidt oftere. Rigtig træls

Puha måtte være hårdt at ha den kamp hver mdr..

Anmeld

15. august 2009

ChatH

Det er bare ikke fedt. fik mit 4 uger efter fødslen og det er kommet ever since

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.