Hej allesammen.
Jeg søger en veninde i mit område, der er på nogenlunde samme sted i livet som mig.
Jeg er bosiddende lidt uden for svendborg og læser til hverdag til sygeplejerske på skolen i svendborg. Jeg er 32 og mor til (foreløbigt) 3 børn, Asbjørn på 9, Emma på 8 og Ida på 3.
Jeg har aldrig haft supernemt ved at få 'gode' veninder, da jeg egentligt er et ret privat menneske, til trods for at jeg er udadvendt og smilende og meget hjælpsom over for mine omgivelser.
Jeg har selvføgeligt nogle rigtigt gode veninder, men de bor i den anden ende af landet, og så er der skisme langt at køre for lige at drikke en kop kaffe og vende verdenssituationen.
Jeg interesserer mig for et hav af ting, men er bla.a. glad for at læse bøger, pusle med håndarbejde, at lave mad og bage, spille computerspil, være i naturen og i min have, og nåja, planlægge tossede projekter som ikke altid bliver til det jeg regnede med.
Jeg har Asbjørn og Emma med min første mand, og Asbjørn har ikke bopæl hos mig i hverdagene. Vi har igennem de sidste 2 år forsøgt at få ham hjem igen til os (efter asbjørns eget ønske) og afventer forhåbentligt snart en endelig afgørelse fra landsretten.
Min nuværende kæreste er 36 og håndværker, han tager gerne med på fælles familieture og er i det hele tager nem at komme ud af det med.
Jeg tænker at den jeg søger er mellem 25 og 35 år, sådan ca., har mindst et barn og gerne flere, og måske har det ligesom mig med hensyn til at få nye venner. Jeg kunne godt tænke mig at finde en jeg kunne drikke kaffe med, gå på cafe med en gang imellem, tage i Ikea eller rosengårdscentret med og lave andre totalt unyttige men hyggelige ting med, når man har en fridag. Og som, hvis vi har jævnaldrende børn, vi kunne tage på legeture sammen med en søndag og lade ungerne hygge sig sammen, mens vi snakker.
Du skal jo helst komme fra sydfyn, men så igen, en fra odense eller nyborg er også meget velkommen til at skrive til mig :-)