Gravid men stadig i tvivl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

561 visninger
9 svar
4 synes godt om
2. juli 2014

MoneLoone

Hej alle sammen 

Efter jeg ikke havde fået min menstruation i en uge tog jeg lige en test, og den var positivet. Jeg har taget 4 i alt, 3 om morgen og en om aften. 

Jeg ved ikke om det bare er mig, eller om nogle af jer kender til det, men efter jeg nu har taget 4, og alle var positive. Har jeg svært ved at tro på det er rigtig, altså en form af at de teste jeg har taget laver sjov med mig, og de er falske. 

Af hvad jeg selv har regnet ud og læst mig frem til, er jeg ca. i uge 5 og skal til min egen læge om 2 uger.

Det er kun mine nærmest veninder ved det og selvfølgelig min kæreste. Jeg har lyst til at sige det til alle, og jeg har virkelig svært ved at holde min mund omkring det. Men før jeg fortæller det til familien og andre, vil jeg være sikker på at alt er okay, men der er bare så lang tid til den første scanning.

hvornår fortalt i det til hele verden? 

Mvh. Simone

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2014

CL24

Stort tillykke ! Du skal være MOR  

Anmeld

2. juli 2014

MoneLoone

CL24 skriver:

Stort tillykke ! Du skal være MOR  

Mange tak 

Hvornår fik du ca. symptomerne, altså kvalme, ømme bryster osv? 

Anmeld

2. juli 2014

Frk.S

Altså de der tests er jo ikke til at tage fejl af - de lyver ikke!

Men ja, første gang havde jeg også svært ved helt at tro på det. Og det gik først helt endeligt op for mig at jeg var gravid da jeg var til NF scanning.

Jeg tror det er meget normalt - det er jo mega stort, og det kan være vildt svært at fatte, at man rent faktisk skal være mor.

Men stort tillykke - det skal du!  

Anmeld

2. juli 2014

CL24

Moneboone skriver:

Mange tak 

Hvornår fik du ca. symptomerne, altså kvalme, ømme bryster osv? 

Er det en ønske graviditet ? Det bare så skønt :-)

jamen jeg er 5+4 Idag. Og har haft ømme bryster siden 3+5. Også har jeg mærket ligamentsmerter i ny og næ. 

Men kvalmen er ikke rigtig kommet endnu. Tror jeg har haft meget lidt her til aften. Men håber jeg slipper mildt  

Har du symptomer ? 

Anmeld

2. juli 2014

MoneLoone

CL24 skriver:

Er det en ønske graviditet ? Det bare så skønt :-)

jamen jeg er 5+4 Idag. Og har haft ømme bryster siden 3+5. Også har jeg mærket ligamentsmerter i ny og næ. 

Men kvalmen er ikke rigtig kommet endnu. Tror jeg har haft meget lidt her til aften. Men håber jeg slipper mildt  

Har du symptomer ? 

Ja det er en ønskede graviditet

Jeg har ikke fået nogle symptomer endnu. Jeg har ikke mærket noget til det ihvertfald , udover at jeg er meget glad for ostepops og plejer ikke og kunne lide dem 

Anmeld

2. juli 2014

CL24

Moneboone skriver:

Ja det er en ønskede graviditet

Jeg har ikke fået nogle symptomer endnu. Jeg har ikke mærket noget til det ihvertfald , udover at jeg er meget glad for ostepops og plejer ikke og kunne lide dem 

Ej hvor spændene ? og det er jeres første barn?

er det også for os. Men man kan ikke rigtig forholde sig til det endnu

Anmeld

2. juli 2014

MoneLoone

Så spænderne!!
Det er vores første 

Det killer helt i fingerne for at komme ud, og købe tøj osv. Men venter lige til vi får kønnet af vide.

Anmeld

2. juli 2014

CL24

Moneboone skriver:

Så spænderne!!
Det er vores første 

Det killer helt i fingerne for at komme ud, og købe tøj osv. Men venter lige til vi får kønnet af vide.

Lige præcis :-) kender det aaaalt for godt ! 

Anmeld

2. juli 2014

Masig

Jeg har lige fundet ud af det for en uge siden, at jeg er gravid, og jeg tror heller ikke på det, og det er altså baby nr. 2.... 

Sidst sagde vi det da jeg var omkring 8 uger, aner ikke hvad vi gør denne gang...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.