Emil drengen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. august 2009

Vingummien

Han er simpelhen for skøn, han er ved at være en stor dreng nu, og er så dygtig.

Igår ville jeg gøre rent i køkken og stuen og han sidder pænt i stuen og leger imens jeg står ude i køkkenet, han kommer så kravlende ud til mig med det sammen jeg går i gang med opvasken, han sætter sig pænt på gulvet og roder rundt, tænker ikke videre over det indtil han begynder og sidde og råde på mig, kigger så ned og han rækker så en fnullermand op til mig, jeg tager den og smider den så ud og sådan blev han bare ved, så fandt han en krumme ved hans stol osv, og hver gang fik jeg det så jeg kunne smide det ud i skraldespanden, måske han har arvet mit rengøringsvanvid hehe, man ved aldrig.

Når han spiser og han får for meget i munden tager han det ud med hånden og giver det til mig og så vil han så have det igen når han har tygget af munden. Han får en halv banan næsten hverdag til sin formiddags rugbrød og den sider han selv med og spiser uden at masse den eller sådan, og hvis han så ikke kan spise den op, så giver han den pænt til mig så jeg kan ligge den til side

Vi har en printer til at stå under vores skrivebord og Emil har selv fundet ud af hvad knap han skal trykke på for at tænde den og hvilken en han skal trykke på for at få den til at kopier det papir der ligger i den, så sidder han nogen gange og hygger med det og undersøger godt og grundigt hvordan papiret kommer ud, og han ved når der ikke er mere papir i den for så siger den jo ikke den lyd når den printer ud så kigger han på en så man kan ligge nyt i, tager så bare det han har printet på i forvejen. Men han er bare hurtig til at regne ting ud, i torsdags var vi ude ved hans oldemor og gik ikke 2 min før han havde fundet ud af hvordan hende radio fungerede. El vores dvd afspiller, den tænder han også og kigger op på tv'et for at se om hans film Pingu begynder, rigtig sødt

Han får jo ikke flaske mere, og når vi ligger ham i seng, ligger han sig bare til at sove uden et ord, han kigger bare lige så sødt på en og så videre til drømmeland. Han er bare for dejlig og dygtig.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2009

TbCp

Aj altså Susanne i har da bare en drømme-knægt!!!
Hans kommende svigermor skal nok blive glad for ham

Anmeld

15. august 2009

Vingummien

TbCp skriver:

Aj altså Susanne i har da bare en drømme-knægt!!!
Hans kommende svigermor skal nok blive glad for ham

Ja men er det ikke vildt, han er kun 1 år og finder han noget på gulvet el sådan der ikke høre hjemme det kommer han hen med det, og det er ikke engang fordi vi har fået ham til det eller sådan, han gør det helt selv.

Hehe, skal nok passe at vores næste barn bliver en rigtig møgunge

Anmeld

15. august 2009

sarahb

han er jo bare et pragt eksemplar
Skønne dreng. det er jo så sødt at han hjæper med rengørringen.. nååårrrh.

Anmeld

16. august 2009

Bondepigen

Hvor er han dygtig! Det er ikke så dårligt med en lille rengøring assistent.

Anmeld

16. august 2009

Vingummien

bondepigen skriver:

Hvor er han dygtig! Det er ikke så dårligt med en lille rengøring assistent.

Nej det er det ikke hehe

Anmeld

16. august 2009

Jules

Han er da bare så skøn Susanne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.