Børn i feb./marts 2015

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

235 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. juli 2014

Anonym trådstarter

Andre som venter barn nr. 2 i feb./marts 2015 - som har allerede har måtte sige noget til chefen??

Jeg er begyndt at have babybule og svært ved at gemme den, men da vi ikke har set hjerteblink endnu, vil vi gerne vente lidt med at fortælle omverden om den glædelige nyhed (selvom chefen har spurgt - pga hospitalbesøg)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2014

Chellie

Anonym skriver:

Andre som venter barn nr. 2 i feb./marts 2015 - som har allerede har måtte sige noget til chefen??

Jeg er begyndt at have babybule og svært ved at gemme den, men da vi ikke har set hjerteblink endnu, vil vi gerne vente lidt med at fortælle omverden om den glædelige nyhed (selvom chefen har spurgt - pga hospitalbesøg)

Din chef MÅ ikke spørge! Om du så er på hospitalet 1000 gange, må han ikke spørge ind til hvorfor, hvis du ikke selv, frivilligt og på eget initiativ fortæller det. Hvis der er noget han må, så er det at bede om en læge-erklæring, og i den behøver der heller ikke at stå hvorfor - Den skal bare bekræfte, at lægen siger god for at du er fraværende.

Anmeld

2. juli 2014

Anonym trådstarter

Chellie skriver:

Din chef MÅ ikke spørge! Om du så er på hospitalet 1000 gange, må han ikke spørge ind til hvorfor, hvis du ikke selv, frivilligt og på eget initiativ fortæller det. Hvis der er noget han må, så er det at bede om en læge-erklæring, og i den behøver der heller ikke at stå hvorfor - Den skal bare bekræfte, at lægen siger god for at du er fraværende.

Har heldigvis kun haft en sygedag (den dag jeg blev hentet af ambulance om natten) Hader bare at snakke kan gå Skal shoppe tøj imorgen, så jeg kan gemme maven i hvert fald en lille mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.