blødning efter sex under graviditet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

455 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. juli 2014

hejmeddig10

I dag er jeg 9+3 uger henne. Og havde så sex med min kæreste, for det har jeg lært at man godt må, da der ikke skulle ske noget ved det. Og da han så trækker dig ud, er der lidt lyst blod på hans tissemand, men også i skeden af mig.. er det normalt og er der andre der har prøvet det? Er simpelthen så bange for at miste! Har haft en spontan abort en gang. Håber der er nogle af jer der kan give mig ro i sindet... Hilsen en lidt bange pige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
hejmeddig10 skriver:

I dag er jeg 9+3 uger henne. Og havde så sex med min kæreste, for det har jeg lært at man godt må, da der ikke skulle ske noget ved det. Og da han så trækker dig ud, er der lidt lyst blod på hans tissemand, men også i skeden af mig.. er det normalt og er der andre der har prøvet det? Er simpelthen så bange for at miste! Har haft en spontan abort en gang. Håber der er nogle af jer der kan give mig ro i sindet... Hilsen en lidt bange pige.

Her har der været en lille smule blod hver gang vi har haft sex. Ganske ufarligt, det er bare slimhinderne der er lidt ekstra sarte. 

Fik i hvert fald at vide af både jm og læge at det er helt normalt og ikke noget at være bekymret over.

Anmeld

1. juli 2014

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Hey 

du kan trygt være rolig. Der ingen skade sket med jeres baby. 

Man kan sagens bløde lidt under sex når man er gravid for der er man mere følsom

men tag det helt roligt og dyrk alt det sex i vil

Anmeld

2. juli 2014

hejmeddig10

Mange tak for svar. Man bliver bare lidt skræmt, når der kommer blod og man har haft en spontan abort.. Men det giver da ro i sindet (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.