Kærestedag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. august 2009

TbCp

Igår sendte vi Liva hjem til mormor og bedstefar. Vi skulle selv ud og spise og fejre vores bryllupsdag lidt forsinket.

Omkring 20.30 ringer min mor at de er nødt til at tage til vagtlagen med Liva. Hun var blevet stukket af en hveps to steder på halsen.
Puha det gik godt nok lige i både moder og fader hjertet.
Vi havde begge fået lidt at drikke og synes ikke vi kunne møde om med en lille skid på, så vi aftalte med min mor at de ringede når de havde været derude.
Jeg kunne slet ikke nyde de næste 45 min før vi hørte fra dem.
Heldigvis var der ingenting.
Dog sagde lægen at det er et ret kraftigt stik de har og det var godt de kom når det sad på halsen.
Stikkene var hævede og hun var rød helt op af kinderne.
Men gudskelov der ikke skete mere!
Og nu ved vi da at hun ikke er overfølsom - Min onkel er meget overfølsom og bliver meget syg af det så var noget nervøs.

Så kunne vi nyde resten af aftenen og gå en hel del snaldrede i seng (hold jer fra drinken Long Island Icetea)
og sov til 10.30 idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2009

Vingummien

Ej hvor øv men godt i slap med forskrækkelsen og der ingen ting er ud over at det er hævet, selvom det er slemt nok.

Men lyder da til i havde en hyggelig aften trods det

Er da altid godt at gå lidt halv snaldret i seng, så sover man en del bedre hehe
Har faktisk aldrig hørt om den drink, men jeg er nu også mest til øl hvis jeg skal drikke.

Anmeld

15. august 2009

TbCp

suanne85 skriver:

Ej hvor øv men godt i slap med forskrækkelsen og der ingen ting er ud over at det er hævet, selvom det er slemt nok.

Men lyder da til i havde en hyggelig aften trods det

Er da altid godt at gå lidt halv snaldret i seng, så sover man en del bedre hehe
Har faktisk aldrig hørt om den drink, men jeg er nu også mest til øl hvis jeg skal drikke.

Den er virkelig også slem. Alt mulig forskellig sprut og så bare lige lidt cola til at farve den. Den smager hammer godt... men....

Anmeld

15. august 2009

Vingummien

TbCp skriver:

Den er virkelig også slem. Alt mulig forskellig sprut og så bare lige lidt cola til at farve den. Den smager hammer godt... men....

det vil sige ren sprut og kun farve, ej det kan jeg slet ikke have mere. før kunne jeg drikke vodka shots osv, men hvis jeg skal have sprut nu skal det være blandet med noget der giver smag f.eks brandbil hvor det er rød sodavand el rom og cola hvor colaen så giver lidt smag

Anmeld

15. august 2009

anna-jonas

Åhhhhh.......den lille Liva-prut. Håber at hun er okay. Det var godt at hun ikke blev stukket på indersiden af halsen..............så havde det set mere alvorligt ud.

Håber at i nød jeres aften i går, trods alt.................og at hovedet ikke er alt for ømt i dag...........
Knus Mette

Anmeld

15. august 2009

TbCp

suanne85 skriver:

det vil sige ren sprut og kun farve, ej det kan jeg slet ikke have mere. før kunne jeg drikke vodka shots osv, men hvis jeg skal have sprut nu skal det være blandet med noget der giver smag f.eks brandbil hvor det er rød sodavand el rom og cola hvor colaen så giver lidt smag

Jeg var også bedre til det da jeg var yngre

Anmeld

15. august 2009

TbCp

Anna-jonas skriver:

Åhhhhh.......den lille Liva-prut. Håber at hun er okay. Det var godt at hun ikke blev stukket på indersiden af halsen..............så havde det set mere alvorligt ud.

Håber at i nød jeres aften i går, trods alt.................og at hovedet ikke er alt for ømt i dag...........
Knus Mette

Ja puha for pokker da, det kan jeg slet ikke holde ud at tænke på

Hovedet har det fint men er noget sløv efter sådan en aften

Anmeld

15. august 2009

ChatH

ØV altså, men hvor var det bare godt at det ikke var mere end et stik!!!
Lyder da bare super med en lille skid på når nu man er i byen og fejre bryllupsdagen

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.