Ny - hvad skal jeg bruge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

623 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. august 2009

Stine29

Hejsa

Jeg syntes det her med kager og hvor kreativ man kan være er fantastisk

Vil så gerne i gang, men hvad skal jeg bruge?

Hvis nu jeg laver en almindelig rund lagkage, hvad smøre jeg så siderne op med?

Skal de smøres op med noget, før jeg overtrækker med hvad?

og hvad hedder det som i laver f.eks blomster med, hvor i bruger skabeloner til?

Andet jeg skal vide eller bruge?

Jeg er en haj i et køkken, men er lost med alle de forkortelser osv

Håber i vil hjælpe mig....

Stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg vil sætte mig til at følge med i denneher tråd

Jeg skal lave kage til min moooar, som fylder 50 i slutningen af næste måned (ja - nu runder den sidste af mine oprindelige forældre 50!!  - der er dog stadig 8 år, til min fars kone runder skønt... hehe)

Men altså - jeg vil da helt klar liiiige følge med. Jeg vil snart, lave mig en prøvekage... forhåbentligt når brombærerne at komme, for jeg vil gerne lave brombær mousse... mmm...

Anmeld

15. august 2009

Jules

Ja jeg skal også have lavet en lagkage her den 24 aug Så jeg følger også med...
Har dog lavet en prøve... Den smagte himmelsk.... Men havde ikke modet til at pynte den med andet end flødeskum... Men vil nu gerne prøve mmf eller sugarpaste? 

MMF = Marsh mellow fondant.

Anmeld

15. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jules skriver:

Ja jeg skal også have lavet en lagkage her den 24 aug Så jeg følger også med...
Har dog lavet en prøve... Den smagte himmelsk.... Men havde ikke modet til at pynte den med andet end flødeskum... Men vil nu gerne prøve mmf eller sugarpaste? 

MMF = Marsh mellow fondant.

Jeg har også altid lavet rigtig gode lagkager Jeg har dog - som følge af at læse om og se alle folks helt fantastiske kager - fået mega meget lyst til at prøve noget nyt. Laver sjove former og figurer og alt det der Det bliver spændende og sjovt.

Så det glæder jeg mig til!!!

Anmeld

15. august 2009

Jules

Zafir skriver:

Jeg har også altid lavet rigtig gode lagkager Jeg har dog - som følge af at læse om og se alle folks helt fantastiske kager - fået mega meget lyst til at prøve noget nyt. Laver sjove former og figurer og alt det der Det bliver spændende og sjovt.

Så det glæder jeg mig til!!!

Jeg er så desvæære hverken fingernem eller kreativ.... Men vil dog prøve alligevel

Anmeld

15. august 2009

Susan1978

Det bedste er simplethen at læse de forskellige tråde igennem især nogle af de første i dette kageklub forum. Så kan i få alle de forskellige fif og og hvis i går ind på opskrift tråden ved jeg at IVF har lavet hele beskrivelser af hvordan hun har lavet sine fantastiske kager.

læs lidt selv og brug hvad i synes lyder rigtigt til jeres temperament, det har jeg gjort.

jeg har selv lavet 3 stks kager a de lidt mere specielle.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.