Det er bare løgn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2014

fru holm

Anonym skriver:

Jeg er anonym da det her er en lidt uheldig situtation, hvis i ser det samme som mig.

Jeg har en dejlig datter fra feb. 2012 og er egentligt enlig, men har hygget mig med en meget god ven i en længere periode vi har brugt gummi plus, at jeg har kobber spiral 

Så piger, ser i det samme som jeg og kan det være falsk positiv ..

Den er posetiv... 

Giv lægen et kald

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2014

Moar2011

woooop, jeg ser "desværre" 2 streger

hvor længe har din mens været forsinket, før du testet?

Anmeld

2. juli 2014

Kay

Hvordan gik det hos lægen?

Anmeld

3. juli 2014

TR

Anonym skriver:

Vi har en tid ved lægen kl 15 idag, så nu må vi se hvad han siger. Skal nok komme med en længere opdatering senere 

Du virker til, at tage det meget stille og roligt

- Hvordan gik det hos lægen?

Anmeld

3. juli 2014

Anonym trådstarter

Nu med en opdate!!

Jeg er GRAVID ..

Vi har haft mange snakke om hvorvidt vi skulle beholde det eller ej. Min ven og jeg eller skal jeg sige min kæreste . Ja for det er vi blevet, vi har været venner rigtig nærer venner i 10 år. Og det udviklede sig så til lidt mere, efter en lidt for våd bytur..

Men nå nu til sagen, vi beholder barnet..

Skal nok give mig tilkende efter NF . Tak for hjælpen piger og jeres tanker 

Anmeld

3. juli 2014

Frk.S

Anonym skriver:

Nu med en opdate!!

Jeg er GRAVID ..

Vi har haft mange snakke om hvorvidt vi skulle beholde det eller ej. Min ven og jeg eller skal jeg sige min kæreste . Ja for det er vi blevet, vi har været venner rigtig nærer venner i 10 år. Og det udviklede sig så til lidt mere, efter en lidt for våd bytur..

Jamen så er et TILLYKKE vel på sin plads - nu hvor i har taget beslutningen om at beholde.

Anmeld

3. juli 2014

CL24

Anonym skriver:

Nu med en opdate!!

Jeg er GRAVID ..

Hvor er det vildt det har kunne lade sig gøre! men Kæææmpe tillykke med lille baby i maven ❤️

Hvordan reageret din kæreste ? 

Anmeld

3. juli 2014

Anonym trådstarter

CL24 skriver:

Hvor er det vildt det har kunne lade sig gøre! men Kæææmpe tillykke med lille baby i maven ❤️

Hvordan reageret din kæreste ? 

Ja det er lidt for vildt! Puha..

Jeg var så nervøs, da jeg skulle fortælle ham det! Han troede at jeg ville fortælle ham at det ikke gik mere mellem ham og jeg! Så da jeg sagde at jeg var gravid! Sad han nærmest med tårer i øjene. Efter vi havde været ved lægen, sagde han så at han ville bare gerne min datter og jeg! Men også barnet, hvis jeg ville! Men han kunne selvfølgelig godt forstå hvis jeg synes det var for tidligt! 

Ja det hele er lidt surrealistisk lige nu! Men ja 

Anmeld

3. juli 2014

Anonym trådstarter

Undskylder lige for de indlæg, jeg skriver fra ipaden så det bliver lidt rodet :-). 

Anmeld

3. juli 2014

CL24

Anonym skriver:

Ja det er lidt for vildt! Puha..

Jeg var så nervøs, da jeg skulle fortælle ham det! Han troede at jeg ville fortælle ham at det ikke gik mere mellem ham og jeg! Så da jeg sagde at jeg var gravid! Sad han nærmest med tårer i øjene. Efter vi havde været ved lægen, sagde han så at han ville bare gerne min datter og jeg! Men også barnet, hvis jeg ville! Men han kunne selvfølgelig godt forstå hvis jeg synes det var for tidligt! 

Ja det hele er lidt surrealistisk lige nu! Men ja 

Wow hvor smukt! Det er sku stort af ham :-) pas godt på ham, og endnu engang Kæææmpe tillykke! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.