Er det overhovedet muligt nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

555 visninger
9 svar
9 synes godt om
1. juli 2014

Mother-love

Hej piger.
Jeg er 10+5 idag. Anden gang
Og har de sidste tre dage en enkelt gang om dagen mærket noget der minder lidt om et lille puf helt nede lige ved skambenet.

Jeg mærkede Isabella første gang både indenvendigt og udenvendigt ( far mærkede det også) da jeg var 15+5 så der var også tidligt af at være første gangsgravid.
Mærkede hende dagligt fra den dag.

Men er det overhovedet muligt at kunne mærke lidt nu?
Måske det kan være de der bobler? Dem mærkede jeg aldrig ved Isabella nemlig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2014

L&V

Mother-love skriver:

Hej piger.
Og har de sidste tre dage en enkelt gang om dagen mærket noget der minder lidt om et lille puf helt nede lige ved skambenet.

Jeg mærkede Isabella første gang både indenvendigt og udenvendigt ( far mærkede det også) da jeg var 15+5 så der var også tidligt af at være første gangsgravid.

Efter min overbevisning så nej det er så småt det der er der inde så det har jeg svært ved at tro.

Anmeld

1. juli 2014

stm2812

Vil mene det er alt for tidligt at kunne mærke liv. Mon ikke det bare er luft i maven? Eller fordi livmoderen trykker dernede og rykker lidt rundt på dine organer

Anmeld

1. juli 2014

Mother-love

stm2812 skriver:

Vil mene det er alt for tidligt at kunne mærke liv. Mon ikke det bare er luft i maven? Eller fordi livmoderen trykker dernede og rykker lidt rundt på dine organer

Jeg ved hvordan luft i mine tarme mærkes da jeg har haft det siden jeg blev gravid med den første.
Og det er ikke den følelse.

Jeg synes også det er vildt tidlig hvis det er det.
Men det kan self ogsåvære fordi jeg kan mærke mine organer rykker sig?

Men jeg kan nemlig også mærke min livmoder hvis jeg trykker lidt over skambenet når jeg ligger ned.

Det kunne jeg ikke før efter uge 12 ved den første.

Anmeld

1. juli 2014

mortilsilke

Den er jo kun liiiige nu ved at udvikle ben og fødder og tager form til tæer... Og er omkring 300 mm mener jeg, så tror bestemt ikke det kan være den allerede

Anmeld

1. juli 2014

Mother-love

VenterVanessa skriver:

Den er jo kun liiiige nu ved at udvikle ben og fødder og tager form til tæer... Og er omkring 300 mm mener jeg, så tror bestemt ikke det kan være den allerede

Du har sikkert ret.

Jeg synes også det var ret tidligt.det er nok bare mine organer jeg kan mærke der rykker sig

Anmeld

1. juli 2014

lenemor77

Mother-love skriver:

Hej piger.

Jeg vil sige ja. Da jeg blev scanner i uge 12 havde jeg mærket nogle små puf nede ved skambenet i en uges tid. Hende der scannere troede ikke på mig, men jeg kunne tydeligt mærke de puf vi kunne se babyen gjorde..

Anmeld

1. juli 2014

2babygirls

Mother-love skriver:

Hej piger.

Jeg mærkede Anemone omkring uge 9 ved skambenet, også i anden graviditet. Så jo, det kan ske

Anmeld

1. juli 2014

L&V

Ej hør nu her den er omkring 3,5cm dvs på størrelse med en reje det kan man da ik mærke uanset hvor gerne man vil

Anmeld

1. juli 2014

Mother-love

2babygirls skriver:

Jeg mærkede Anemone omkring uge 9 ved skambenet, også i anden graviditet. Så jo, det kan ske

Jeg synes jo også bare det mærkes så tydeligt at det ikke bare er indbildning eller noget andet.

Men man ved jo aldrig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.