30+0 og bare ikke sjovt mere.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.248 visninger
9 svar
6 synes godt om
1. juli 2014

AnnaK89

Så er der kun 10 uger til termin!
Men jeg aner virkelig ikke hvordan jeg skal overleve denne gang?!
Denne graviditet er forfærdelig i forhold til de andre to. Jeg er så hormonel, tuder, er ked og sur over alt! Alt presser og klemmer på en måde jeg aldrig har oplevet før, det er så ubehageligt!
Nogen der ved om det er normalt 3. gang?

Kan ikke gå ret lang før det føles som om der sidder en bold mellem mine ben og får plukkeveer der gør ondt! Og der er stadig 10 uger endnu!

Gud så pivset jeg er denne gang - har aldrig brokket mig over en graviditet, men synes slet ikke det er sjovt mere.

Jeg har lavt blodtryk og lav blodprocent som ligger på 6,2. Er så startet på dobbelt dosis aminojern.

Ja, alt i alt ikke en dans på roser denne gang! Håber ikke jeg går over tid, ville meget gerne føde 1 uge eller 2 før termin denne gang. Men er gået 11 dage over med de to andre, så går sikkert over tid denne gang også

Nå, tak fordi i læste med gennem alt mit brok.
I får lige et billed med fra idag.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
AnnaKJ skriver:

Denne graviditet er forfærdelig i forhold til de andre to. Jeg er så hormonel, tuder, er ked og sur over alt! Alt presser og klemmer på en måde jeg aldrig har oplevet før, det er så ubehageligt!

Kan ikke gå ret lang før det føles som om der sidder en bold mellem mine ben og får plukkeveer der gør ondt! Og der er stadig 10 uger endnu!

Gud så pivset jeg er denne gang - har aldrig brokket mig over en graviditet, men synes slet ikke det er sjovt mere.

Jeg har lavt blodtryk og lav blodprocent som ligger på 6,2. Er så startet på dobbelt dosis aminojern.

Ja, alt i alt ikke en dans på roser denne gang! Håber ikke jeg går over tid, ville meget gerne føde 1 uge eller 2 før termin denne gang. Men er gået 11 dage over med de to andre, så går sikkert over tid denne gang også

Puha jeg føler med dig!

Er selv 41+1 i dag og synes slet heller ikke det er spor sjovt at være gravid længere. 

Krydser fingre  for at du er lidt heldigere end jeg og føder lidt før termin 

Anmeld

1. juli 2014

BigHope13

AnnaKJ skriver:

Pyh det lyder slet slet ikke rart, håber de sidste 10 uger + - hurtigt er ovre for dig så du kan komme tilbage til normalen
Men hvor er du altså flot gravid med din store mave

Anmeld

1. juli 2014

VIPpigen

Kender det... Er selv 35+5 med nummer 2... Og jeg syntes bare det er røv hårdt.

Jeg havde virkelig ingen gener med min datter, andet end kvalme de første uger...

denne gang har jeg slem bækkenløsning, vand i ben, fødder og hænder (virkelig smertefuldt) halsbrand, træt, og alt muligt andet...

Min datter er født 35+2 og denne gang vil jeg gerne gå til hvertfald 37+ men jeg håber virkelig lillebror kommer ud inden termin, for lige nu syntes jeg slet ikke jeg kan overskue den varme som er i vente

Og jeg gør mit aller bedste for ikke at brokke mig, for er bare så glad for jeg er længere end med min datter

Anmeld

1. juli 2014

Frk.S

Nu er jeg godt nok gravid med nr. 2 og ikke 3.

Men jeg kan sagtens nikke genkendende til det. Jeg synes faktisk ikke det var specielt hårdt første gang. Jeg følte mig ikke særlig besværet og begyndte først at blive utålmodig efter termin.

Denne gang er jeg nu 38+2 og har allerede været utålmodig noget tid. Jeg synes - lige præcis som du skriver - at det hele trykker på en hel anden måde end sidst.
Jeg håber virkelig virkelig ikke jeg skal gå så meget over tid denne gang.  

Anmeld

1. juli 2014

AnnaK89

TanyaGR skriver:

Puha jeg føler med dig!

Er selv 41+1 i dag og synes slet heller ikke det er spor sjovt at være gravid længere. 

Krydser fingre  for at du er lidt heldigere end jeg og føder lidt før termin 

Tak for det!

Kender alt til det med at gå så meget over tid, det er ulideligt! Håber snart du føder

Anmeld

1. juli 2014

AnnaK89

BigHope13 skriver:

Pyh det lyder slet slet ikke rart, håber de sidste 10 uger + - hurtigt er ovre for dig så du kan komme tilbage til normalen
Men hvor er du altså flot gravid med din store mave

Tak
Ja den fylder godt efterhånden - og tanken om at den kan få lov at vokse de næste 10 uger, skræmmer mig

Anmeld

1. juli 2014

AnnaK89

VIPpigen skriver:

Kender det... Er selv 35+5 med nummer 2... Og jeg syntes bare det er røv hårdt.

Jeg havde virkelig ingen gener med min datter, andet end kvalme de første uger...

denne gang har jeg slem bækkenløsning, vand i ben, fødder og hænder (virkelig smertefuldt) halsbrand, træt, og alt muligt andet...

Min datter er født 35+2 og denne gang vil jeg gerne gå til hvertfald 37+ men jeg håber virkelig lillebror kommer ud inden termin, for lige nu syntes jeg slet ikke jeg kan overskue den varme som er i vente

Og jeg gør mit aller bedste for ikke at brokke mig, for er bare så glad for jeg er længere end med min datter

Mine de første graviditeter har også våget piece of cake ved siden af denne. Helt utroligt så forskelligt det kan være!

Du har heldigvis ikke så langt igen

Åh varmen - den havde jeg glemt!
Jeg tror bare jeg parkere mig på en solvogn i skyggen med fødderne i kold vand hele sommeren!

Anmeld

1. juli 2014

AnnaK89

Frk.S skriver:

Nu er jeg godt nok gravid med nr. 2 og ikke 3.

Men jeg kan sagtens nikke genkendende til det. Jeg synes faktisk ikke det var specielt hårdt første gang. Jeg følte mig ikke særlig besværet og begyndte først at blive utålmodig efter termin.

Denne gang er jeg nu 38+2 og har allerede været utålmodig noget tid. Jeg synes - lige præcis som du skriver - at det hele trykker på en hel anden måde end sidst.
Jeg håber virkelig virkelig ikke jeg skal gå så meget over tid denne gang.  

Synes heller ikke de andre graviditeter var hårde i forhold til denne! Puhaaa altså!

Den trykken og pressen er bare næsten ikke til at beskrive, men det er så ubehageligt. Kan næsten ikke finde en behagelig stilling at sidde i

for at din baby snart kigger ud! Men der er heller ikke lang vej igen

Anmeld

1. juli 2014

VIPpigen

AnnaKJ skriver:

Mine de første graviditeter har også våget piece of cake ved siden af denne. Helt utroligt så forskelligt det kan være!

Du har heldigvis ikke så langt igen

Åh varmen - den havde jeg glemt!
Jeg tror bare jeg parkere mig på en solvogn i skyggen med fødderne i kold vand hele sommeren!

Håber også han bare kommer ud om halvanden uge....

jeg har sagt jeg skal have et kæmpe badebassin, nu vi ikke har en pool...

håber du kommer nemt igennem sommeren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.