babypakke / kan jeg få det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.065 visninger
12 svar
1 synes godt om
1. juli 2014

Anonym trådstarter

nu hvor det er barn nummer 2 kan man så stadig få gratisbabypakker, selv om jeg ved min første barn ikke fik gratis babypakker,

eller er det udlukkende ved sit første barn at man kan få gratis pakker, gældene ved alle de steder man kan få gratis pakker, tænkte jeg vil spørger her inden jeg gør noget mere..

skal de ha bevis på noget for at få en startpakke?? eller hvordan...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2014

Frk.S

Det kan du sagtens.

Jeg har fået fra Rema1000, Matas, Lidl og Babysam (ved Babysam skulle man selv vælge om man også ville have blespanden - hvilket jeg sagde nej tak til, da vi jo fik én med min datter)

Anmeld

1. juli 2014

Anonym trådstarter

Okay tak for dit svar.. Jeg tænkte nemlig lige på det Om man kan det.. kan man få babymajs andre steder fra end de du nævner..  

Anmeld

1. juli 2014

Frk.S

Anonym skriver:

Okay tak for dit svar.. Jeg tænkte nemlig lige på det Om man kan det.. kan man få babymajs andre steder fra end de du nævner..  

Hi hi, babymajs ville jeg nok bare købe fx i Fakta. 

Der var også engang en fra Apoteket.... men jeg har hørt de ikke har dem længere.

I min første graviditet fik jeg også fra Libero - gennem Føtex, men jeg kan ikke finde hvor man skal bestille den, så jeg er ikke sikker på man kan få dem længere.

Anmeld

1. juli 2014

Clisolka

Anonym skriver:

nu hvor det er barn nummer 2 kan man så stadig få gratisbabypakker, selv om jeg ved min første barn ikke fik gratis babypakker,

eller er det udlukkende ved sit første barn at man kan få gratis pakker, gældene ved alle de steder man kan få gratis pakker, tænkte jeg vil spørger her inden jeg gør noget mere..

skal de ha bevis på noget for at få en startpakke?? eller hvordan...

Det kan du sagtens, selvom det er dit 2. barn  

Anmeld

1. juli 2014

dola

Frk.S skriver:

Der var også engang en fra Apoteket.... men jeg har hørt de ikke har dem længere.

I min første graviditet fik jeg også fra Libero - gennem Føtex, men jeg kan ikke finde hvor man skal bestille den, så jeg er ikke sikker på man kan få dem længere.

jo jo du skal bare melde dig ind i libero klubben så kan du få der..

Anmeld

1. juli 2014

Frk.S

dola skriver:

jo jo du skal bare melde dig ind i libero klubben så kan du få der..

Men jeg er medlem af Liberoklubben - det har jeg været siden jeg ventede Freja... ?? 

Anmeld

1. juli 2014

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

ajj. hva hulan var det lige jeg fik skrevet i min tidligere svar, haløj der skulle have stået babypakke(r) ved simpelthen ikke lige hvorfor jeg fik skrevet babymajs!!.. hihi.. skal vist tjekke efter inden jeg får sendt mine svar...!

Anmeld

1. juli 2014

Sunsmile

Frk.S skriver:

Men jeg er medlem af Liberoklubben - det har jeg været siden jeg ventede Freja... ?? 

Jeg kan ikke finde et sted man kan bestille libero pakken mere, er medlem af klubben, men tror de ikke har den mere.

Anmeld

1. juli 2014

Frk.S

Sunsmile skriver:

Jeg kan ikke finde et sted man kan bestille libero pakken mere, er medlem af klubben, men tror de ikke har den mere.

Nej, det kan jeg nemlig heller ikke, så det tror jeg heller ikke de har.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.