En lille smule stresset.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

464 visninger
5 svar
3 synes godt om
30. juni 2014

Frøken C.

Jeg er virkelig i tvivl om jeg kan tro på de 3 positive tests (se billede) de er jo meget tydelige, men føler mig ikke vildt meget gravid. Jeg har først fået tid den 17 juli til en undersøgelse og jeg har en fødselsdag jeg snart skal til, hvor jeg ikke ved om der bliver serveret alkohol (2*25 års) jeg vil også gerne starte på vitaminer og undgå at spise det forkerte og det med at farve hår, men vil heller ikke bruge penge på vitaminerne og undgå diverse, hvis det viser sig at der ikke er noget. 

Skal jeg bede om en tid noget før ved lægen, for at få vished eller hvad tænker I ? 

Er 8+1 nu, hvis det er. 

Er ved at blive lidt skør over ikke at vide det med 100 % sikkerhed! da jeg heller ikke ved hvordan sagsbehandler vil tage det eller hvordan familien vil reagere  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2014

Mother-love

Bina88 skriver:

Jeg er virkelig i tvivl om jeg kan tro på de 3 positive tests (se billede) de er jo meget tydelige, men føler mig ikke vildt meget gravid. Jeg har først fået tid den 17 juli til en undersøgelse og jeg har en fødselsdag jeg snart skal til, hvor jeg ikke ved om der bliver serveret alkohol (2*25 års) jeg vil også gerne starte på vitaminer og undgå at spise det forkerte og det med at farve hår, men vil heller ikke bruge penge på vitaminerne og undgå diverse, hvis det viser sig at der ikke er noget. 

Skal jeg bede om en tid noget før ved lægen, for at få vished eller hvad tænker I ? 

Er 8+1 nu, hvis det er. 

Er ved at blive lidt skør over ikke at vide det med 100 % sikkerhed! da jeg heller ikke ved hvordan sagsbehandler vil tage det eller hvordan familien vil reagere  

Der er ingen tvivl om at dine tests er positive. Hvad skal lægen gøre?
Han/hun vil tage en test som er den samme som dem du har.

Du er gravid og hvis jeg var dig ville jeg holde mig fra de ting du skriver og tage dine vitaminer.

Ikke alle har div. Symptomer.
Når du er så langt nu kan du godt regne med at din graviditet fortsætter. Da du er kommet udover det mest kritiske.

Anmeld

30. juni 2014

Chellie

Vitaminerne bør du starte med nu, under alle omstændigheder, da det anbefales at man begynder, allerede når man prøver at blive gravid. Hvis du er omkring de 8 uger kan du jo evt. Købe dig til en tidlig scanning, og få syn for sagn? Du burde jo kunne se hjerteblink og alting, så det ville hurtigt kunne afgøre sagen for dig 

Stort tillykke med graviditeten!

Anmeld

30. juni 2014

Frøken C.

Chellie skriver:

Vitaminerne bør du starte med nu, under alle omstændigheder, da det anbefales at man begynder, allerede når man prøver at blive gravid. Hvis du er omkring de 8 uger kan du jo evt. Købe dig til en tidlig scanning, og få syn for sagn? Du burde jo kunne se hjerteblink og alting, så det ville hurtigt kunne afgøre sagen for dig 

Stort tillykke med graviditeten!

Mange tak for svar og lykønskning jeg må på apoteket og få købt vitaminer og synes en tidlig scanning lyder som en god ide tak for det gode råd

Anmeld

30. juni 2014

Frøken C.

Mother-love skriver:

Der er ingen tvivl om at dine tests er positive. Hvad skal lægen gøre?
Han/hun vil tage en test som er den samme som dem du har.

Du er gravid og hvis jeg var dig ville jeg holde mig fra de ting du skriver og tage dine vitaminer.

Ikke alle har div. Symptomer.
Når du er så langt nu kan du godt regne med at din graviditet fortsætter. Da du er kommet udover det mest kritiske.

Jeg tænkte at lægen ville kunne bekræfte det 100 % ved en svangerskabsundersøgelse, da jeg nok ikke lige helt har opfattet endnu at jeg er gravid, men vil selvfølgelig ikke udsætte barnet for noget, selvom det først er den 17 jeg skal ind til hende. 

Starter på vitaminer og håber, at det er godt nok, selvom det først er nu, men har heller ikke vidst noget før få dage siden. 

Mange tak for svar. 

Anmeld

1. juli 2014

Frk.S

De der tests er jo ikke til at tage fejl af.... du er helt sikkert gravid. Lægen vil bare tage endnu en test, og hendes er ikke mere sikre end dem du selv har taget.

Det er ikke alle der får symptomer. Specielt i min første graviditet havde jeg det så godt at jeg også havde svært ved at tro på det. Det gik først endeligt op for mig til NF scanning at den var god nok (levede dog selvfølgelig som gravid).

Så hvis du har brug for det, så betal dig til en tryghedsscanning og prøv at nyde at du har det godt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.