At putte min søn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

869 visninger
12 svar
10 synes godt om
30. juni 2014

Anonym trådstarter

Hver aften jeg putter min søn på 2 år. Siger han mere vand 110 gange, han får selvfølgelig alt det Det vand han kan drikke. Han drikker meget vil jeg mene. 5 ud af s10 Gange siger han "nej" når han bliver tilbudt vandet. 

Hvad ville du gøre? Stadig tilbyde ham vandet eller hvad? Han vil jo ikke have mere når han har drukket 5 glas ca. Forståeligt nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2014

AnthonsMor

Anonym skriver:

Hver aften jeg putter min søn på 2 år. Siger han mere vand 110 gange, han får selvfølgelig alt det Det vand han kan drikke. Han drikker meget vil jeg mene. 5 ud af s10 Gange siger han "nej" når han bliver tilbudt vandet. 

Hvad ville du gøre? Stadig tilbyde ham vandet eller hvad? Han vil jo ikke have mere når han har drukket 5 glas ca. Forståeligt nok

Jeg tror, at jeg havde fortsat og set hvor længe det ville fortsætte.. Det kan være det bare lige er en kort fase

Anmeld

30. juni 2014

san

Jeg havde nok stoppet efter 1 gang han havde fået vand ellers kan man jo blive ved med at give vand, og så trækker han måske også bare tiden ud ...

Anmeld

30. juni 2014

TNBC

Anonym skriver:

Jeg ville give vand en gang, ellers kan man jo ikke lavet andet end at løbe frem og tilbage(dsom san siger; så tror jeg han prøver at trække tiden ud). eller som da min nevø var lille, han havde en drikkekop(med låg, hvor vandet kun kom ud når han drak) i hans seng, så kunne han drikke hvis han vågnede. 

Anmeld

30. juni 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Men siger han mere vand på trods af at der er vand i koppen? 

Anmeld

30. juni 2014

Mettefpigen

Jeg gav bassen en drikkedunk :-)

Anmeld

30. juni 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Min søn har også en drikkedunk og den er altid tom om morgnen.

Anmeld

30. juni 2014

L&V

Anonym skriver:

Vores datter fand ud af man ku trække den der med at sove længe hvis vi hoppede og sprang efter vand osv. Så vi købte en drikkedunk der ik ku spilde også fik hun den med i seng.

Anmeld

30. juni 2014

k&k&k&k

Anonym skriver:

Jeg ville give ham en drikkedunk med i seng, jeg vil som andre mene at han forsøger at trække tiden ud.

Vores er også 2 og vi giver hende en dunk med vand med i seng hver aften.

Nogle gange er den tom andre gange ikke. Men vi har ALDRIG haft problemer med at skulle op og fylde den i løbet af natten.

Held og lykke :-)

Anmeld

30. juni 2014

4kløver

Her fik min også en drikkedunk. Og så gad han ikke at kalde mere. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.