Pusletaske..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

805 visninger
7 svar
2 synes godt om
30. juni 2014

Frk_Louise

Har været ved at kigge lidt på nettet efter en pusletaske. Er kommet så langt i mine overvejelser, at jeg nu ved, at jeg vil have en i læder/læderlook, som også kan bruges bagefter til almindelig taske.. 

Er der nogen af jer, der kan anbefale en rigtig god taske? Evt. vise billeder af den. Ikke ALT for dyr - det er dyrt nok i forvejen at være førstegangs gravid 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2014

Savannah

Frk_Louise skriver:

Har været ved at kigge lidt på nettet efter en pusletaske. Er kommet så langt i mine overvejelser, at jeg nu ved, at jeg vil have en i læder/læderlook, som også kan bruges bagefter til almindelig taske.. 

Er der nogen af jer, der kan anbefale en rigtig god taske? Evt. vise billeder af den. Ikke ALT for dyr - det er dyrt nok i forvejen at være førstegangs gravid 

ByStroom laver nogle rigtig flotte tasker, som sagtens kan bruges når der ikke længere er brug for pusletaske. Jeg er vild med den her http://www.lillebi.dk/bystroom/bystroom-pusletaske -ganly-sort.ashx
Den er selvfølgelig ikke billig, men det synes jeg ikke rigtig jeg har set nogle pusletasker være. Tænker det er muligt at finde en på tilbud, ellers er det jo et godt ønske til fødselsdag, jul, babyshower eller andre anledninger inden termin

Anmeld

30. juni 2014

A.n.onym.

Savannah skriver:

ByStroom laver nogle rigtig flotte tasker, som sagtens kan bruges når der ikke længere er brug for pusletaske. Jeg er vild med den her http://www.lillebi.dk/bystroom/bystroom-pusletaske -ganly-sort.ashx
Den er selvfølgelig ikke billig, men det synes jeg ikke rigtig jeg har set nogle pusletasker være. Tænker det er muligt at finde en på tilbud, ellers er det jo et godt ønske til fødselsdag, jul, babyshower eller andre anledninger inden termin

Den har jeg - har ikke fortrudt den et sekundt :-)

Anmeld

30. juni 2014

Nea85

Frk_Louise skriver:

Jeg havde selv en byStroom, og den var rigtig lækker, men jeg syntes hurtigt den blev for stor.
Nu har jeg en Gaia&ko, og den passer perfekt i størrelsen

Anmeld

30. juni 2014

Anonymo

Frk_Louise skriver:

Kig på www.babygear.dk, der bestiller jeg altid fra 

Anmeld

30. juni 2014

Frk_Louise

ByStroom er også det mærke, jeg hælder mest til selv. Synes bare prisen var lige i overkanten - men det er nok bare hvad de koster 

Den er også rigtig fed, den model. Kan også godt li den, der hedder GABY. Tænkte bare, at jeg ville høre andres erfaringer med forskellige modeller. Netop sådan noget som, at den måske viser sig at være for stor eller lille, har for få lommer eller lignende  

Anmeld

30. juni 2014

vitapigen

Savannah skriver:

Har også denne og det er det bedste køb jeg har gjort mig

Anmeld

30. juni 2014

mommy1991

Jeg har denne fra byStroom. Mener at den kostede 800,- men er SÅÅÅÅÅÅÅ glad for den! Klart pengene værd!! 

Synes de pusletasker man kan få til billigere penge er alt for små og utrolig grimme. Desværre!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.