Ægløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

238 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. juni 2014

Anonym trådstarter

Hej, kan jeg kalde min ægløsning reglmæssig, efter to år hvor den ikke har været det. Den har været der to måneder i træk D 27, men ikke denne måned, da jeg mistænker graviditet. Kan jeg kalde den reglmæssig? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2014

Chellie

Nej, der skal mere til. Jeg er en af dem med meget uregelmæssig cyklus, men jeg kan stadig godt have to-tre-fire måneder med nogenlunde fast cyklus, kun for at se den "springe" fire-fem dage i modsat retning igen..

Anmeld

30. juni 2014

Anonym trådstarter

Men det er præcis samme dato jeg har? Er det bare et held eller hvad ???

Anmeld

30. juni 2014

Chellie

Men det er præcis samme dato jeg har? Er det bare et held eller hvad ???

Ja. Husk, at din krop ikke kender kalender-datoerne, og månederne har jo forskellig længde! Så ja, det er 100% tilfældigt.

Nu skriver du også, at ÆL i denne måned ligger anderledes end normalt, men at du mistænker at det skyldesgraviditet. Den forstår jeg ikke helt, for hvis du er gravid, ville du jo heller ikke have haft mens, og ville i så fald vide det allerede dér? Og hvis du har haft mens, kan du jo ikke blive gravid igen før du har haft ÆL, for så er der jo ikke noget æg at befrugte?

Anmeld

30. juni 2014

Anonym trådstarter

Det var bare et simpelt spørgsmål ..

Anmeld

30. juni 2014

Chellie

Anonym skriver:

Det var bare et simpelt spørgsmål ..

Undskyld, det var ikke ondt ment - jeg blev bare forvirret af dit indlæg, og tænkte, jeg måske havde misforstået noget  Undskyld, hvis det kom forkert ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.