Ingen mens?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

541 visninger
10 svar
3 synes godt om
30. juni 2014

kristina1124

Hej, jeg har symptomer på graviditet, som udbleven mens osv, dog ingen positiv test.. Jeg testede igår og fik negativ, det samme Idag.. 

Hvorfor viser den ingen ting? Når min mens er udeblevet? Jeg skulle gerne have haft mens D. 27/6 , men har ingen fået???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2014

Jj1709

kristinakjæp skriver:

Hej, jeg har symptomer på graviditet, som udbleven mens osv, dog ingen positiv test.. Jeg testede igår og fik negativ, det samme Idag.. 

Hvorfor viser den ingen ting? Når min mens er udeblevet? Jeg skulle gerne have haft mens D. 27/6 , men har ingen fået???

Du skal vente noget tid, så meget ude blevet er den trods alt heller ikke  

Det er normalt man ikke kan teste så tidligt i en graviditet 

Anmeld

30. juni 2014

kristina1124

Tak, hvor lang tid skal jeg vente ca? 

Anmeld

30. juni 2014

Jj1709

kristinakjæp skriver:

Tak, hvor lang tid skal jeg vente ca? 

14 dage efter du skulle have haft din mens.. 

Anmeld

30. juni 2014

engel

Hej hvis jeg er gravid, ( hvilket vi håber) så er jeg i uge 3+6 og har taget en negativ test, skulle have haft mens for 2 dage siden.. Kan det godt passe testen er negativ? Hvor lang tid skal jeg vente med ny test?

Anmeld

30. juni 2014

Jj1709

engel skriver:

Hej hvis jeg er gravid, ( hvilket vi håber) så er jeg i uge 3+6 og har taget en negativ test, skulle have haft mens for 2 dage siden.. Kan det godt passe testen er negativ? Hvor lang tid skal jeg vente med ny test?

Ja det kan nemt passe.. Som jeg har skrevet ovenover, er det mest sikre at teste 14 dage efter du skulle have haft din mens.. Nogen har ikke så meget hcg i starten, og tester derfor negativt, selvom de er gravide.. Derfor de 14 dage.. 

Anmeld

30. juni 2014

engel

Tak for svar, blev bare så fortvivlet, har snakket med en vendinde idag der er gravid i uge 8+4 og hu. Testede i uge 3, så blev helt nervøs da der ikke var noget ved mig men takker for dit beroligende svar.. Jeg har også en masse symptomer, ømme bryster, niv og jag i undelivet, og er sindsyg træt 

Anmeld

30. juni 2014

Flødebollen

kristinakjæp skriver:

Nu er det ikke for at tage håbet fra dig, men det kan også være din krop der springer en cyklus over. Det har min krop gjort 2 gange på godt 9 måneder. 

Og det har aldrig været sket før. 

Krydser selvfølgelig for, at det er baby, der spøger

Anmeld

1. juli 2014

kristina1124

Mange tak for jeres svar. jeg fik mens Idag

Anmeld

1. juli 2014

engel

Jeg fik også mens idag Men er dog ingenting i forhold til hvad jeg plejer.. Tror min krop prøver og snyde mig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.