Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lineog4 skriver: Jeg kan bedst lide Ilyas som kaldenavn da jeg kommer til at tænke på merde når jeg ser Mert - men det er nok bare mig
Jeg kan bedst lide Ilyas som kaldenavn da jeg kommer til at tænke på merde når jeg ser Mert - men det er nok bare mig
Det var også min 1. tanke.
ano14316 skriver: Hvordan siger du de navne der? Mert for også mig til at tænkte på merde så ville også sige det andet..
Hvordan siger du de navne der? Mert for også mig til at tænkte på merde så ville også sige det andet..
Moar2012 skriver: Ja manden og jeg er ikke helt enige om navnet til lillebror men vi er kommet frem til et hver og lillebror skal have begge navne men hvilken rækkefølge skal de være i. Han skal kaldes ved første navnet.. Skal lige siges manden er fra tyrkiet
Ja manden og jeg er ikke helt enige om navnet til lillebror men vi er kommet frem til et hver og lillebror skal have begge navne men hvilken rækkefølge skal de være i. Han skal kaldes ved første navnet.. Skal lige siges manden er fra tyrkiet
Ilyas Mert
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128