Udbetaling Danmark!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

822 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. juni 2014

Mor til F

Jeg er gravid,  og er i den forbindelse sygemeldt pga mange plukveer og bækkenløsning Har været sygemeldt siden den 7. maj,  og skal være det frem til fødslen den 18.07.2014

Jeg skulle derfor sende en speciel erklæring til Udbetaling Danmark,  som lægen skal udfylde. 

Første gang de sendte, skete der ikke noget - fik ingen penge udbetalt Kontaktede Udbetaling Danmark,  som ikke havde modtaget erklæringen. 

Fik min læge til at sende den igen,  men har stadig ikke  modtaget en krone Skulle have haft penge den 28.5 og 26.6.

Vil jo gerne have det i orden, så jeg får pengene + penge under barsel. Skal føde om 18 dage. 

Ringer til Udbetaling Danmark igen idag øv altså. 

Andre der har oplevet det samme? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2014

FruStolpe

BabyFreia skriver:

Jeg er gravid,  og er i den forbindelse sygemeldt pga mange plukveer og bækkenløsning Har været sygemeldt siden den 7. maj,  og skal være det frem til fødslen den 18.07.2014

Jeg skulle derfor sende en speciel erklæring til Udbetaling Danmark,  som lægen skal udfylde. 

Første gang de sendte, skete der ikke noget - fik ingen penge udbetalt Kontaktede Udbetaling Danmark,  som ikke havde modtaget erklæringen. 

Fik min læge til at sende den igen,  men har stadig ikke  modtaget en krone Skulle have haft penge den 28.5 og 26.6.

Vil jo gerne have det i orden, så jeg får pengene + penge under barsel. Skal føde om 18 dage. 

Ringer til Udbetaling Danmark igen idag øv altså. 

Andre der har oplevet det samme? 

Jeg havde ingen problemer.

Gik til lægen med erklæringen, som min læge så har elektronisk.

Hun udfyldte den, og trykkede send. Og så var den hos UD.

Jeg tror fejlen ligger hos din læge.

Anmeld

30. juni 2014

Mettefpigen

Jaa oplevede det samme... fik heller ikk penge i 3-4 måneder... fik dem allesammen cs 3 uger før fødslen...

Anmeld

1. juli 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Det eneste gode jeg kan sige om UDK er at de får ens hjerne igang med at arbejde konstant...

De har ikke styr på noget som helst, de sørger ikke for at gøre som man aftaler, og man kan ikke engang få dem til at sende en email som bekræftelse på at man har snakket med dem så man har et bevis for at man rent faktisk har gjort det man siger...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.