1. menstruation efter SA er mærkelig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

635 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. juni 2014

Anonym trådstarter

Hej med jer..

Håber der er nogen der kan hjælpe med at give en forståelse af hvordan menstruationen er efter en SA. :\
Jeg har netop fået første menatruation efter vores SA. Vil prøve at forklare hvordan min har været - for jeg forstår den ikke (og kan ikke finde noget på nettet der ligner). Normalt har jeg meget kraftige menstruationssmerter, og bløder meget i ca. 4-5 dage hvorefter den aftager de næste 2 dage. Nu efter vores SA, startede det med bletblødning i 2 dage, derefter kraftig menstruation i 2 dage. Efter de 2 dage med kraftig menstruation, har jeg bletblødt i 4 dage (jeg er nu på 4 dagen med pletblødningen). Pletblødningen aftager ikke på samme måde som min menstruation gør. Jeg har heller ikke haft nogen mavesmerter denne gang. Hvordan har jeres været?
Det skal siges at jeg hverken har fået udskrabning el. Lignende - min krop kunne håndtere det hele selv.

Håber der er nogen der har oplevet det samme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Hej med jer..

Håber der er nogen der kan hjælpe med at give en forståelse af hvordan menstruationen er efter en SA. :\
Jeg har netop fået første menatruation efter vores SA. Vil prøve at forklare hvordan min har været - for jeg forstår den ikke (og kan ikke finde noget på nettet der ligner). Normalt har jeg meget kraftige menstruationssmerter, og bløder meget i ca. 4-5 dage hvorefter den aftager de næste 2 dage. Nu efter vores SA, startede det med bletblødning i 2 dage, derefter kraftig menstruation i 2 dage. Efter de 2 dage med kraftig menstruation, har jeg bletblødt i 4 dage (jeg er nu på 4 dagen med pletblødningen). Pletblødningen aftager ikke på samme måde som min menstruation gør. Jeg har heller ikke haft nogen mavesmerter denne gang. Hvordan har jeres været?
Det skal siges at jeg hverken har fået udskrabning el. Lignende - min krop kunne håndtere det hele selv.

Håber der er nogen der har oplevet det samme?

Jeg forstår godt, at du vil have alt tilbage til normalen, men sådan fungerer det ikke nødvendigvis.
Mange kvinder oplever også ændring af menstruationen efter fødsler.
Prøv at acceptere, at din krop selv bestemmer, og at din krop finder ud af at fungere igen, men at det ikke nødvendigvis bliver ved med at være, som det tidligere har været.

Anmeld

30. juni 2014

Miia90

Jeg bløde voldsomt i 14 dage. Blev ved med at plet bløde. Gik til lægen fik ppiller for at stoppe den. Blødte i alt i 2 mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.