Svigermors fødselsdagskager

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.345 visninger
12 svar
0 synes godt om
15. august 2009

Sabina & Simone

Nu er klokken så 3 om natten... Skal til svigermors fødselsdag i morgen aften og nu er jeg endelig færdig med hendes kager og er klar til at hoppe i køjen... Men synes da lige jeg ville smide et par billeder, for tror ikke jeg får tid til det i morgen...
Så her er blomster kagerne...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2009

Trolde_mor

Sabina84 skriver:

Nu er klokken så 3 om natten... Skal til svigermors fødselsdag i morgen aften og nu er jeg endelig færdig med hendes kager og er klar til at hoppe i køjen... Men synes da lige jeg ville smide et par billeder, for tror ikke jeg får tid til det i morgen...
Så her er blomster kagerne...

Hvor er de bare super flotte Du må da være svigermors drøm, når du sådan laver lagkager til hendes fødselsdag Håber I får en super fødselsdag...

Anmeld

15. august 2009

Bondepigen

Wauw hvor er de altså flotte Sabina!!!

Du bruger sugarpaste er det ikke korrekt? Er det nemmere både at arbejde med, men også at forme så det bliver der (altså så det ikke falder sammen)?

Anmeld

15. august 2009

Diana...

Hvor er den bare super flot. den skal hun nok blive glad for.

Anmeld

15. august 2009

Jules

De er da bare så flotte Dem kan hun da ikke andet end at blive glad for

Anmeld

15. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Holddamaugle... de er godtnok flotte...

Hvad er det I bruger for at få den der mint-grønne farve der???

Anmeld

15. august 2009

MoarViborg

Woow! De er virkelig flotte! Er helt vild med sløjferne!

Anmeld

15. august 2009

pussekat

hejsa

super flot min mund løb i vand

Anmeld

15. august 2009

Susan1978

de er meget meget flotte.

Anmeld

15. august 2009

Sabina & Simone

bondepigen skriver:

Wauw hvor er de altså flotte Sabina!!!

Du bruger sugarpaste er det ikke korrekt? Er det nemmere både at arbejde med, men også at forme så det bliver der (altså så det ikke falder sammen)?

Mange tak...
Jo jeg bruger sugarpaste... Ved ikke om det er nemmere at arbejde med, det synes jeg i hvert fald... Har aldrig fået prøvet at arbejde helt med MMF for jeg var ved at brække mig over lugten af det, så det kom ikke længere end at blive til en klump, som så lå i køleskabet et par dage for så at blive smidt ud...
Det eneste problem med sugarpaste er at man skal arbejde rimelig hurtigt for det bliver hurtigt tørt når det er rullet ud...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.