Gode råd og ideer? Nyheden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

416 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. juni 2014

Anonym trådstarter

Hej alle sammen :-)

har i gode ideer at fortælle bedsteforældre de skal være det til den første lille ny i familien ?

og til moster? 

Min søster glæder sig helt evigt på jeg fortæller jeg er gravid/ og ville gerne gøre noget sødt! ❤️

Min Svigerfar blir os ret vild :-) men tænker det skal være en sej måde at sige det på ? 

Min svigermor skal nok lige sluge den, og bliver måske ik helt vild med det samme. 

De bor ikke sammen

og hvad til min mor ? :-)

jeg eg ville gerne ha ventet til første scanning var overstået. Men folk ved bare at det snart er nu, så får ikke og stå i og skal sige nej og lyve , kan jeg mærke jeg har lyst til at komme ud med det til tætteste familie :-)

er 5+1 Idag. ;-) og tænkte at vente til omkring uge 6-7 måske lidt længere hvis jeg kanD men den blir svær 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2014

M (:

Anonym skriver:

Hej alle sammen :-)

har i gode ideer at fortælle bedsteforældre de skal være det til den første lille ny i familien ?

og til moster? 

Min søster glæder sig helt evigt på jeg fortæller jeg er gravid/ og ville gerne gøre noget sødt! ❤️

Min Svigerfar blir os ret vild :-) men tænker det skal være en sej måde at sige det på ? 

Min svigermor skal nok lige sluge den, og bliver måske ik helt vild med det samme. 

De bor ikke sammen

og hvad til min mor ? :-)

jeg eg ville gerne ha ventet til første scanning var overstået. Men folk ved bare at det snart er nu, så får ikke og stå i og skal sige nej og lyve , kan jeg mærke jeg har lyst til at komme ud med det til tætteste familie :-)

er 5+1 Idag. ;-) og tænkte at vente til omkring uge 6-7 måske lidt længere hvis jeg kanD men den blir svær 

Min søster havde ønsket sig at blive moster i fødselsdagsgave, så hun fik en fødselsdagsinvitation i gave..

jeg var 11+3, da hun fik nyheden (: 

Anmeld

29. juni 2014

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Min søster havde ønsket sig at blive moster i fødselsdagsgave, så hun fik en fødselsdagsinvitation i gave..

jeg var 11+3, da hun fik nyheden (: 

Fed ide :-) men ville være 14+3 på min søsters fødselsdag. Så længe kan jeg nok ik holde og skjule det :-)

Anmeld

30. juni 2014

Anonym trådstarter

Andre ideer ? 

Anmeld

30. juni 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

En invitation til den 1. fødselsdag.

Noget i den her retning:

Jeg vil gerne invitere til min 1 års fødselsdag omkring den x. måned 2015 Min mor skal dog lige først gøre lige "bage" mig helt færdig

Man kan skrive det i et kort med 1 tal på

Anmeld

30. juni 2014

Anonym trådstarter

Flere ?

Anmeld

30. juni 2014

M (:

Anonym skriver:

Fed ide :-) men ville være 14+3 på min søsters fødselsdag. Så længe kan jeg nok ik holde og skjule det :-)

Nej, det er nok desværre lige sent nok (omend min mave overhovdet ikke var noget nær tydeligt gravid før 18+)

Anmeld

30. juni 2014

Rasta(wo)man

Med den store fik folk det bare at vide.

jeg var kun 18 og der var stort ramaskrig over det. 

Da jeg var gravid med den lille (5år) lavede vi en "gave" til både min mor og far. De er ikke sammen mere. 

I gaven lå et scaningsbillede af bebs og ET brev hvor der stod han glædede sig til at se dem omkring terminsdato 

de blev lykkelige 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.