hjælp til dåbsinvitationer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

585 visninger
2 svar
1 synes godt om
29. juni 2014

EnGodMor

Halløj bag alle skærmene

Jeg står og skal hjælpe en veninde med nogle dåbsinvitationer, jeg har fået frie hænder til tekst og udseende af invitation. 

Er her mon nogle som har lyst til at dele lidt billeder af jeres dåbs invitationer? 

På forhånd super mange tak. 

Og tak for din tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2014

Monski

EnGodMor skriver:

Halløj bag alle skærmene

Jeg står og skal hjælpe en veninde med nogle dåbsinvitationer, jeg har fået frie hænder til tekst og udseende af invitation. 

Er her mon nogle som har lyst til at dele lidt billeder af jeres dåbs invitationer? 

På forhånd super mange tak. 

Og tak for din tid

Det første billede er forsiden fra Hjaltes invitation, der endte dog med at være to fødder inden i er den ikke så spændene.
Det andet billede er fra Anthons invitation, der havde jeg skrevet teksten på noget lidt gennemsigtigt papir som jeg kun havde limet i toppen, sådan at man kunne "løfte" det og så var der et billede nedenunder af vores hænder beklager billedet blev lidt mørkt
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. juni 2014

EnGodMor

Monski skriver:

Det første billede er forsiden fra Hjaltes invitation, der endte dog med at være to fødder inden i er den ikke så spændene.
Det andet billede er fra Anthons invitation, der havde jeg skrevet teksten på noget lidt gennemsigtigt papir som jeg kun havde limet i toppen, sådan at man kunne "løfte" det og så var der et billede nedenunder af vores hænder beklager billedet blev lidt mørkt

Wao, super flot .

Hvad er det gennemsigtige papir for en slags?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.