Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Åh hvor bliver de store... Syntes ellers næsten det var i går du var gravid, og der var 2 drillepinde inde i den fine mave...
hold op hvor er de altså bare skønne.... Lækre drenge altså
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ønskebørn74 skriver: Helt vildt de er 8,5 mdr nu.. Og 1000 tak..
Helt vildt de er 8,5 mdr nu.. Og 1000 tak..
ønskebørn74 skriver: Helt vildt.. Håber i snart skal igang igen..
Helt vildt.. Håber i snart skal igang igen..
hold da op hvor er de blevet store de to og hvor er tiden gået hurtig syntes ikke der var så længe siden jeg læste de kom til verden
pussekat skriver: hejsa sødevi her lige prøve engang og her lige får min lort i dag så hele ikke donosæd hjælp
hejsa sødevi her lige prøve engang og her lige får min lort i dag så hele ikke donosæd hjælp
Sødeste.. Husk at insemination kan godt tage nogle forsøg.. Krammer.. Held og lykke næste gang..
ønskebørn74 skriver: Sødeste.. Husk at insemination kan godt tage nogle forsøg.. Krammer.. Held og lykke næste gang..
Rikke2404 skriver: Drengene er så søde Hvor store er de ved at være nu? Og har de fået flere bisser?
Drengene er så søde Hvor store er de ved at være nu? Og har de fået flere bisser?
Der er sket meget siden de billeder er taget.. Det er lang tid siden de er blevet målt.. Men Magnus bruger en str 80 og Niklas en str 86
Niklas's 5. tand er lige kommet igennem gummerne og Magnus har 0..
Hvad ad med hos jer??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128