Stolt mor.. Mine dygtige drenge.. (Med billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2014

VIPpigen

Åh hvor bliver de store... Syntes ellers næsten det var i går du var gravid, og der var 2 drillepinde inde i den fine mave...

hold op hvor er de altså bare skønne.... Lækre drenge altså

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Hold da lige op de er blevet store og endnu skønnere - og det er altid noget specielt med de første tænder

Anmeld

29. juni 2014

Lilje82

ønskebørn74 skriver:

Helt vildt de er 8,5 mdr nu.. Og 1000 tak.. 

Hvor er det dog vildt som tiden går, jeg synes jo kun lige de er født. Men der var jo slet ikke selv gravid endnu, og om 2,5 måned ca. kommer vores lillebror til verden.

Anmeld

29. juni 2014

BigHope13

De skønneste drenge bøller og sikke nogle fine tænder Niklas har fået, her må jeg ikke få lov at tage billede af thors tænder men de kommer fint til syne når han griner, hvilket jo er ret ofte som du jo ved

Anmeld

10. juli 2014

pussekat

ønskebørn74 skriver:

Helt vildt..  Håber i snart skal igang igen.. 

hejsa søde
vi her lige prøve engang og her lige får min lort i dag så hele ikke donosæd hjælp

Anmeld

10. juli 2014

fnuggi

hold da op hvor er de blevet store de to og hvor er tiden gået hurtig syntes ikke der var så længe siden jeg læste de kom til verden  

Anmeld

11. juli 2014

ønskebørn74

pussekat skriver:

hejsa søde
vi her lige prøve engang og her lige får min lort i dag så hele ikke donosæd hjælp

Sødeste.. Husk at insemination kan godt tage nogle forsøg.. Krammer..  Held og lykke næste gang.. 

Anmeld

11. juli 2014

pussekat

ønskebørn74 skriver:

Sødeste.. Husk at insemination kan godt tage nogle forsøg.. Krammer..  Held og lykke næste gang.. 

hejsa søde
vi her snakkes om vi prøve engang eller 2 mere så vil vi ikke kamp mere for så her vi så også prøve det hele

Anmeld

31. august 2014

Rikke2404

Drengene er så søde Hvor store er de ved at være nu? Og har de fået flere bisser?

Anmeld

1. september 2014

ønskebørn74

Rikke2404 skriver:

Drengene er så søde Hvor store er de ved at være nu? Og har de fået flere bisser?

Der er sket meget siden de billeder er taget.. Det er lang tid siden de er blevet målt.. Men Magnus bruger en str 80 og Niklas en str 86 

Niklas's 5. tand er lige kommet igennem gummerne og Magnus har 0.. 

Hvad ad med hos jer?? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.