Gravid i uge 26 og minus udvendige spark

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

653 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. juni 2014

babyborn

Jeg skal bare spørge om en ting...
Jeg er 1. gangsgravid i uge 26 (25+4 idag) og mærker dagligt masser af liv, især når jeg ligger ned og mærker efter / slapper af. Så er der den dejligste rumsteren fra vores lille pige
Dog har jeg endnu ikke mærket liv uden på, dvs. min mand ej heller.
Moderkagen ligger bag baby og inden graviditeten havde jeg 5+ kg. for meget...
Så tænker ikke at det er de to ting der kan gøre, at jeg ikke mærker det udvendigt...

Har andre prøvet lignende...?
Og kan man "risikere" en graviditet uden spark der kan mærkes udvendigt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2014

babyborn

Ingen?

Anmeld

29. juni 2014

Mother-love

Ja det er egentlig utrolig du ikke har mærket det udvendigt endnu.
Men det kan være baby ligger med ryggen ud mod maven. Og derfor du ikke kan mærke noget udvendigt endnu.

Ved faktisk ikke om du skal være bekymret .

Da jeg var gravid med Isabella mærkede vi liv udenpå allerede fra 15+5.

Anmeld

29. juni 2014

babyborn

Ja det er egentlig utrolig du ikke har mærket det udvendigt endnu.
Men det kan være baby ligger med ryggen ud mod maven. Og derfor du ikke kan mærke noget udvendigt endnu.

Ved faktisk ikke om du skal være bekymret .

Da jeg var gravid med Isabella mærkede vi liv udenpå allerede fra 15+5.

Jeg tror ikke Jeg skal være bekymret, for jeg nævnte det i sidste uge for to forskellige JM og deres svar vare bare: jamen du er jo også kun i uge 25...

Har bare aldrig hørt om eller oplevet nogen der gik så længe uden at mærke det udvendigt ?

Anmeld

29. juni 2014

Christine

babyborn skriver:

Jeg skal bare spørge om en ting...
Jeg er 1. gangsgravid i uge 26 (25+4 idag) og mærker dagligt masser af liv, især når jeg ligger ned og mærker efter / slapper af. Så er der den dejligste rumsteren fra vores lille pige
Dog har jeg endnu ikke mærket liv uden på, dvs. min mand ej heller.
Moderkagen ligger bag baby og inden graviditeten havde jeg 5+ kg. for meget...
Så tænker ikke at det er de to ting der kan gøre, at jeg ikke mærker det udvendigt...

Har andre prøvet lignende...?
Og kan man "risikere" en graviditet uden spark der kan mærkes udvendigt?

Iiih det ved jeg ikke. Men det vigtigste i forhold til om baby har det godt er jo også om du mærker liv i det hele taget. Det kan altså også være svært at være 100% sikker på at det er baby når man mærker udefra.

Her var der desværre lidt ekstra på sidebenene, samt moderkage foran denne gang, men må sige at vi begge kan mærke baby udenpå siden mandag hvor jeg var 21+2.

Omvendt har jeg lige hørt en slank gravid i uge næsten 24 som stadig ikke har mærket noget indefra overhovedet, så det er nok bare meget forskelligt fra person til person.

Her mærkes baby bedst når jeg ligger fladt på ryggen med strakte ben, så er der ikke folder osv. i vejen på maven 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.