Vi venter en lille..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

404 visninger
4 svar
8 synes godt om
29. juni 2014

mit1barn

... DRENG!!! 

I går var vi til kønsscanning og sørme om det ikke var en lille fin dreng Vi kunne ikke være mere glade, han havde det fint og vi har det godt.

Nu skal resten af familien bare have det at vide, men vi venter lige nogle uger med at fortælle det til resten af familien:-) 

Den kommende morfar ved godt at det er en dreng for han var med, og hold nu fast hvor var han stolt over at se vores guldklump

God søndag til jer alle!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2014

asff

mit1barn skriver:

... DRENG!!! 

I går var vi til kønsscanning og sørme om det ikke var en lille fin dreng Vi kunne ikke være mere glade, han havde det fint og vi har det godt.

Nu skal resten af familien bare have det at vide, men vi venter lige nogle uger med at fortælle det til resten af familien:-) 

Den kommende morfar ved godt at det er en dreng for han var med, og hold nu fast hvor var han stolt over at se vores guldklump

Tillykke med lillemanden! Hvor fedt!!

Anmeld

29. juni 2014

stm2812

mit1barn skriver:

... DRENG!!! 

Stort tillykke. Det er så skønt når man kan sætte køn på den bette Så er det bare endnu mere virkeligt

Anmeld

29. juni 2014

ømor34

Ej hvor dejligt tillykke med den lille prins

hvornår har du termin?

Anmeld

29. juni 2014

mit1barn

ømor34 skriver:

Ej hvor dejligt tillykke med den lille prins

hvornår har du termin?

18 december

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.