Babyspark...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

318 visninger
3 svar
4 synes godt om
29. juni 2014

*Mor Til Albert*

Jeg havde skrevet et opslag for en lille uge siden om, at jeg ikke rigtig kunne lide når min baby sparkede og boblede rundt. Af en eller anden grund, så gjorde MD-scanningen bare noget ved mit lille hovede.
Nu har jeg det helt ok med, at han sparker og rumsterer og jeg bliver nærmest panisk, hvis jeg ikke føler at jeg har mærket ham så meget.
I guder, hvor er et kvindehovede mystisk. *G*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2014

Mama85

*Heidi* skriver:

Jeg havde skrevet et opslag for en lille uge siden om, at jeg ikke rigtig kunne lide når min baby sparkede og boblede rundt. Af en eller anden grund, så gjorde MD-scanningen bare noget ved mit lille hovede.
Nu har jeg det helt ok med, at han sparker og rumsterer og jeg bliver nærmest panisk, hvis jeg ikke føler at jeg har mærket ham så meget.

Kan godt huske tråden og kunne slet ikke sætte mig ind i den måde du havde det på, men hvor er det dejligt for dig  For det er simpelthen så fantastisk når baby sparker 

Anmeld

29. juni 2014

Tinkabel

Jeg kan godt sætte mig ind i hvordan du havde det
Jeg var utrolig nervøs for at jeg, når det skete, ikke ville bryde mig om det.
Men nu har jeg set den lille to gange inden jeg mærkede noget og da det så boldede første gange var det uden tvivl den bedste følelse

Så det er dejligt for dig at du nu kan nyde det

Anmeld

29. juni 2014

Christine

*Heidi* skriver:

Jeg kan godt sætte mig lidt ind i at man forelsker sig lidt ekstra i baby når man ser hende eller ham.

Og jeg elsker også at mærke det, det er ligesom en hilsen hver gang. Men ok de dage hvor de fleste spark er lige ned i skridtet, det kan stadig godt være lidt irriterende. Omvendt er alle tegn på liv jo skønt 

Og jeg synes det er sjovt at baby er begyndt at svare nogle gange når man prikker til maven, her i uge 22. Så hyggeligt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.