(marts) Lina skal døbes i morgen lørdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

329 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. august 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Så er det i morgen, at min prinsesse skal døbes. Jeg synes godt nok, at tiden er gået stærkt fra hun er født. Hun er ikke så lille mere og kan pludselig så mange ting og er meget mere "med".

Jeg glæder mig til, at hun skal have sin dåbskjole på som hendes bror også er døbt i. Den er syet af min brudekjole.

Så håber vi bare på godt vejr eller i det mindste tørvejr. Vi har stort telt i haven. Vi har gået og knoklet det meste af dagen i dag med, at få de sidste ting på plads.

Ha en super dejlig weekend.

Kh.
Katja  - som er meget træt og snart skal se dyner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2009

Misjelle

Ihh det lyder til at blive en dejlig dag idag . Tiden går bare så stærkt med de små. Her synes jeg også at have svært ved at følge med. Håber vejret klare lidt op i løbet af dagen og glæder mig til at se et billede af Lina i den fine kjole .

knus Michelle

Anmeld

15. august 2009

Diana...

Ihh stort tillykke med idag jeg håber i får en fantastisk dag og at vejret klare op.

Ja tider flyver bare der ud af det svært at følge med   

Hvor fint og super god ide med din bryllups kjole syet om. Glæder mig til at se billeder af din lille prinsesse  
Og må vi ikke os se et billed af brudekjolen?

Knus Diana

Anmeld

15. august 2009

Mca<3

Stort tillykke med i dag   Håber i får en dejlig dag ,, Øv håber vejret har været bedre hos jer

Anmeld

16. august 2009

Diana...

Hvordan gik den store dag?

Knus

Anmeld

16. august 2009

Mira0911

Stort tillykke... Håber dagen gik super godt... Glæder mig til at se billeder...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.