Hvad skal jeg gøre ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

407 visninger
8 svar
2 synes godt om
28. juni 2014

Tildemor

Jeg ved ikk hvad jeg skal gøre, jeg er gravid i 6 uge og babyen er meget planlagt, min mand og jeg er meget lykkelig men alligevel har jeg en stemme der skriger inde i mig om jeg nu os er klar om jeg gør det rigtige, jeg elsker min mand men jeg føler ikk jeg kan snakke med ham om det han siger han på ingen måde er i tvivl om vores baby, men jeg er og jeg ved ikk hvad jeg skal gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2014

LilleLene

Tildemor skriver:

Jeg ved ikk hvad jeg skal gøre, jeg er gravid i 6 uge og babyen er meget planlagt, min mand og jeg er meget lykkelig men alligevel har jeg en stemme der skriger inde i mig om jeg nu os er klar om jeg gør det rigtige, jeg elsker min mand men jeg føler ikk jeg kan snakke med ham om det han siger han på ingen måde er i tvivl om vores baby, men jeg er og jeg ved ikk hvad jeg skal gøre

man er aldrig 100% klar til at forandre sit liv i dan en grad

Men lyt til dig selv, inderst inde og husk, du har SYGT mange hormoner nu

Anmeld

28. juni 2014

Tildemor

LilleLene skriver:

man er aldrig 100% klar til at forandre sit liv i dan en grad

Men lyt til dig selv, inderst inde og husk, du har SYGT mange hormoner nu

Ja det er helt vildt med homoner, og det er ikk babyen som sådan jeg er bange for at få det er ændringerne i mit liv jeg er bange for, alt bobler i mig når jeg tænker på min smukke baby 

Anmeld

28. juni 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Hvis du IKKE havde den bekymring om du var klar, så var du ikke klar til det

Det var beskeden fra ALLE omkring mig da jeg fortalte nyheden

Det at du netop bekymrer dig er at dit "modergen" er blevet aktiveret og du allerede nu bekymrer dig for fremtiden og velværet for dit afkom...

Det er naturligt og fantastisk når man står med barnet på armen, men ja det er skræmmende mens det er derinde endnu

og ja hormoner kan være nogle slemme nogen...

Anmeld

28. juni 2014

Tildemor

Wampires skriver:

Hvis du IKKE havde den bekymring om du var klar, så var du ikke klar til det

Det var beskeden fra ALLE omkring mig da jeg fortalte nyheden

Det at du netop bekymrer dig er at dit "modergen" er blevet aktiveret og du allerede nu bekymrer dig for fremtiden og velværet for dit afkom...

Det er naturligt og fantastisk når man står med barnet på armen, men ja det er skræmmende mens det er derinde endnu

og ja hormoner kan være nogle slemme nogen...

Det værste er at jeg allerede har så mange problemer for nogle dage siden begyndte jeg at bløde og jeg troede at jeg var ved at miste min baby, jeg skulle på arbejde den dag og jeg arbejde et par timer da bekymringen blev for stor ringede jeg til lægen og blev undersøgt og babyen havde det fint da jeg stadig blødte dagen efter tog jeg på sygehuset og blev indlagt da de nogle timer senere havde undersøgt mig og fundet ud af min baby havde det stadig fint kunne vi tage hjem men jeg skal være i sofaen hele dagen og må helst ikk gå for meget hvilket er stressende og har mange smerter i ryggen, og i maven pgr af nogle problemer med syren så jeg er udmattet hele tiden 

Anmeld

28. juni 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Tildemor skriver:

Det værste er at jeg allerede har så mange problemer for nogle dage siden begyndte jeg at bløde og jeg troede at jeg var ved at miste min baby, jeg skulle på arbejde den dag og jeg arbejde et par timer da bekymringen blev for stor ringede jeg til lægen og blev undersøgt og babyen havde det fint da jeg stadig blødte dagen efter tog jeg på sygehuset og blev indlagt da de nogle timer senere havde undersøgt mig og fundet ud af min baby havde det stadig fint kunne vi tage hjem men jeg skal være i sofaen hele dagen og må helst ikk gå for meget hvilket er stressende og har mange smerter i ryggen, og i maven pgr af nogle problemer med syren så jeg er udmattet hele tiden 

ja der kan ske mange ting meget hurtigt...

efter vi havde fået af vide jeg var gravid var jeg også bare ekstra superduper følsom i forhold til min mave...

bare det at der var en dame i supermarkedet der lige snittede den med kurven gjorde at jeg blev helt puha det kan jo være farligt...

det var ikke voldsomt eller noget og der skete jo ingenting men damn det hele var i alarm inden i...

Hvis du føler det stressende at ligge stille så snak med læge og JM om alternativer... specielt hvis du har ondt for så er det ikke nogen god idé da du så risikerer at spænde alle mulige forkerte steder og få mere ondt...

Anmeld

28. juni 2014

LilleLene

Tildemor skriver:

Ja det er helt vildt med homoner, og det er ikk babyen som sådan jeg er bange for at få det er ændringerne i mit liv jeg er bange for, alt bobler i mig når jeg tænker på min smukke baby 

Jeg er gravid med nr 2, som er planlagt
og jeg har det også sådan og havde det også sidste graviditet

jeg tror bare det er ganske normalt... Men hvis du selvfølgelig tænker at du ikke kan undvære byture ofte og sove til kl 12 i weekenden, ja så skal du jo nok overveje det

Men ens liv går altså ikke i stå, baby kan man tage med stors set alle steder

Anmeld

28. juni 2014

Tildemor

LilleLene skriver:

Jeg er gravid med nr 2, som er planlagt
og jeg har det også sådan og havde det også sidste graviditet

jeg tror bare det er ganske normalt... Men hvis du selvfølgelig tænker at du ikke kan undvære byture ofte og sove til kl 12 i weekenden, ja så skal du jo nok overveje det

Men ens liv går altså ikke i stå, baby kan man tage med stors set alle steder

Jeg er på ingen måde til byture og sove til kl 12 jeg elsker at være her hjemme med en god film og hygge og stå op ved 8 9 tiden og have en stille og rolig dag 

Anmeld

28. juni 2014

Tildemor

Wampires skriver:

ja der kan ske mange ting meget hurtigt...

efter vi havde fået af vide jeg var gravid var jeg også bare ekstra superduper følsom i forhold til min mave...

bare det at der var en dame i supermarkedet der lige snittede den med kurven gjorde at jeg blev helt puha det kan jo være farligt...

det var ikke voldsomt eller noget og der skete jo ingenting men damn det hele var i alarm inden i...

Hvis du føler det stressende at ligge stille så snak med læge og JM om alternativer... specielt hvis du har ondt for så er det ikke nogen god idé da du så risikerer at spænde alle mulige forkerte steder og få mere ondt...

Jeg havde tænkt mig at ringe til lægen mandag og høre hvad de synes, ellers må jeg gå på sygedagpenge og så aktiveres lidt men ved det ikk  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.