Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Tildemor skriver:
Det værste er at jeg allerede har så mange problemer for nogle dage siden begyndte jeg at bløde og jeg troede at jeg var ved at miste min baby, jeg skulle på arbejde den dag og jeg arbejde et par timer da bekymringen blev for stor ringede jeg til lægen og blev undersøgt og babyen havde det fint da jeg stadig blødte dagen efter tog jeg på sygehuset og blev indlagt da de nogle timer senere havde undersøgt mig og fundet ud af min baby havde det stadig fint kunne vi tage hjem men jeg skal være i sofaen hele dagen og må helst ikk gå for meget hvilket er stressende og har mange smerter i ryggen, og i maven pgr af nogle problemer med syren så jeg er udmattet hele tiden
ja der kan ske mange ting meget hurtigt...
efter vi havde fået af vide jeg var gravid var jeg også bare ekstra superduper følsom i forhold til min mave...
bare det at der var en dame i supermarkedet der lige snittede den med kurven gjorde at jeg blev helt puha det kan jo være farligt...
det var ikke voldsomt eller noget og der skete jo ingenting men damn det hele var i alarm inden i...
Hvis du føler det stressende at ligge stille så snak med læge og JM om alternativer... specielt hvis du har ondt for så er det ikke nogen god idé da du så risikerer at spænde alle mulige forkerte steder og få mere ondt...
Anmeld