ondt i dag :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

404 visninger
8 svar
4 synes godt om
28. juni 2014

fru holm

Har som overskriften siger ondt i dag.. det føles som om det kommer fra højre side og strækker sig ind over livmoderen og ned i tisseren der er ingen blod eller noget..

Når jeg ligger udstrækt strækker det i hele underlivet. ..

Andre der mærker det? er det noget at være bekymret for.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2014

fru holm

Ingen der lige vil hjælpe mig lidt på vej?

Anmeld

28. juni 2014

BigHope13

fru holm skriver:

Har som overskriften siger ondt i dag.. det føles som om det kommer fra højre side og strækker sig ind over livmoderen og ned i tisseren der er ingen blod eller noget..

Når jeg ligger udstrækt strækker det i hele underlivet. ..

Andre der mærker det? er det noget at være bekymret for.. 

Hvor langt er du?? Mindes jeg havde de samme smerter, eller irritation, omkring uge 7-13 ca og fik at vide det blot var ligament smerter fordi det hele det giver sig. Nogen gange kom de som små jag og andre gange var de ret konstante og rev temmelig meget.

Anmeld

28. juni 2014

fru holm

BigHope13 skriver:

Hvor langt er du?? Mindes jeg havde de samme smerter, eller irritation, omkring uge 7-13 ca og fik at vide det blot var ligament smerter fordi det hele det giver sig. Nogen gange kom de som små jag og andre gange var de ret konstante og rev temmelig meget.

Er i 8+4 og det har næsten været der konstant siden kl 14-15 stk.. 

Håber alt er som det skal.. bløder ikke, så kan ikke se hvorgor det ikke skulle

Anmeld

28. juni 2014

Anonymo

Hehe tak, der beskrev du lige nøjagtigt den irritation jeg havde gennem hele starten af min graviditet, det var intet farligt lægen sagde ligamentsmerter 

Tillykke med graviditeten 

Anmeld

28. juni 2014

BigHope13

fru holm skriver:

Er i 8+4 og det har næsten været der konstant siden kl 14-15 stk.. 

Håber alt er som det skal.. bløder ikke, så kan ikke se hvorgor det ikke skulle

Så længe du ikke bløder og smerterne ikke er super slemme så tror jeg ikke du behøver bekymre dig.,

Husker selv jeg synes at det rev meget voldsomt, og snakkede så med lægen i uge 9 da jeg fik lavet vandrejournal og hun forklarede at det bare var ligamenterne som var igang med at udvide sig. Og det kunne stå på igennem hele graviditeten i større eller mindre omfang. Men som sagt så aftog det her efter nogle uger. Men så blev det bare erstattet af noget andet,

Anmeld

29. juni 2014

fru holm

Tak piger... 

Bliver så hurtig bekymret.. men det jo heller ikke nemt når man ikke ved hvordan alt skal føles  

Er mere rolig nu

Anmeld

29. juni 2014

fru holm

morsandra skriver:

Hehe tak, der beskrev du lige nøjagtigt den irritation jeg havde gennem hele starten af min graviditet, det var intet farligt lægen sagde ligamentsmerter 

Tillykke med graviditeten 

Åååh godt man ikke er den eneste tænker jeg lidt.. så er der nok ikke noget galt <3

Anmeld

29. juni 2014

Anonymo

fru holm skriver:

Åååh godt man ikke er den eneste tænker jeg lidt.. så er der nok ikke noget galt <3

Nej sikkert ikke, kroppen arbejder også hele tiden på højtryk og hvis man tænker på hvor stort et arbejde den skal lave er der ikke noget at sige til at man indimellem får ubehag eller irritation men man tænker hurtigt sit 

Held og lykke med graviditeten 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.