Hej allesammen.
Så kom lillesøster 41+3 den 27 juni kl 8.49 heldigvis uden igangsættelse

Jeg kunne godt mærke at der skulle til at ske noget aftenen inden, men tog 2 panodil og gik i seng, vågnede dog ofte med smerter i underlivet og lænd.
Kl halv 6 stod jeg op og tog et bad inden vi blev enige om at vægge Ella så hun kunne nå at få lidt morgenmad inden vi ville gøre til tjek i horsens.
Jeg afleverede Ella kl 7 i vuggestuen, og var i horsens kl 7.30. Hvor jeg endnu engang får af vide om jeg er sikker på at det er veer, da jeg ser ud til at have det fint

De vælger at lave en strimmel for at se hvor intense mine veer er, og min mand griner bare og siger de bliver overrasket, da vi har en hurtig fødsel i bagagen...
De kan godt se at jeg har veer og mener jeg er i god kontrol, og vil lige tjekke mig indvendig, den studerende kigger og siger til Jordmoder kig lige inden jeg siger noget, og Jordmoder siger hvis du mener 8 cm har du ret

8.25 er jeg nærmest smidt ind på briksen, og havde en par veer før hun var ude på 2 presse veer kl 8.49.... 3600g og 51 cm.
Og nåede selvfølgelig ingen smertelindring, avav. Men kunne nøjes med et enkelt sting

Godt jeg ikke skal føde flere babyer

Men igen en helt igennem fantastisk oplevelse

Tal fordi i læste med
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld