Barselsdagpenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

593 visninger
8 svar
1 synes godt om
28. juni 2014

Anonym trådstarter

Sagen er den at jeg pt er under uddannelse på su, skal i lønnet praktik og i praktikken skal jeg gå fra til barsel...

har snakket me udbetaling dk, kommunen og su kontoret de siger at jeg kommer til at være på barselsdagpenge, hvilket jo er meget rart i forhold til su

men glemte at spørge dem: kan man godt få barselsdagpenge når man ikke er i a-kasse? Ved ikke om de to ting har noget med hinanden og gøre, men det slog mig bare...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2014

Malthe2010

A-kasse og barselsdagpenge har ikke noget med hinanden at gøre 

Anmeld

28. juni 2014

Mama85

Anonym skriver:

Sagen er den at jeg pt er under uddannelse på su, skal i lønnet praktik og i praktikken skal jeg gå fra til barsel...

har snakket me udbetaling dk, kommunen og su kontoret de siger at jeg kommer til at være på barselsdagpenge, hvilket jo er meget rart i forhold til su

men glemte at spørge dem: kan man godt få barselsdagpenge når man ikke er i a-kasse? Ved ikke om de to ting har noget med hinanden og gøre, men det slog mig bare...

Tror desværre at din dagpengesats i barselsdagpenge bliver regnet ud fra at du er på SU.

Anmeld

28. juni 2014

Mor1986

Anonym skriver:

Hvis du når at være tre mdr i praktik så regnes din barsels dagpenge ud fra hvad du får i praktikken. Har selv prøvet det.

jeg skulle seks mdr i praktik, men efter tre mdr gik jeg af på barsel. De sidste tre mdr blev jeg lønnet alm og derefter fik jeg det samme beløb men fra udbetaling DanmarkDanmark

Anmeld

28. juni 2014

Anonym trådstarter

Mama85 skriver:

Tror desværre at din dagpengesats i barselsdagpenge bliver regnet ud fra at du er på SU.

Barselsdagpengene bliver regnet ud fra min praktik... Det var hva jeg fik af vide... Blev bare i tvivl fordi det hed "---dagpenge" og jeg ikke er i a-kasse

Anmeld

28. juni 2014

Anonym trådstarter

Mor1986 skriver:

Hvis du når at være tre mdr i praktik så regnes din barsels dagpenge ud fra hvad du får i praktikken. Har selv prøvet det.

jeg skulle seks mdr i praktik, men efter tre mdr gik jeg af på barsel. De sidste tre mdr blev jeg lønnet alm og derefter fik jeg det samme beløb men fra udbetaling DanmarkDanmark

Det er præcis det jeg skal... Og jeg når at være der tre måneder... Må jeg være så fræk at spørge hvad du nogenlunde fik?

Anmeld

28. juni 2014

Anonym trådstarter

Malthe2010 skriver:

A-kasse og barselsdagpenge har ikke noget med hinanden at gøre 

Super, tak for svar... Blev bare pludseligt i tvivl når det hed "---dagpenge" som jeg umiddelbart forbinder med det man får når man er i a-kasse... 

Tal for hjælpen 

Anmeld

28. juni 2014

Mama85

Anonym skriver:

Barselsdagpengene bliver regnet ud fra min praktik... Det var hva jeg fik af vide... Blev bare i tvivl fordi det hed "---dagpenge" og jeg ikke er i a-kasse

Så er det jo kun dejligt 

Anmeld

28. juni 2014

Mor1986

Anonym skriver:

Det er præcis det jeg skal... Og jeg når at være der tre måneder... Må jeg være så fræk at spørge hvad du nogenlunde fik?

Åh jeg mener den landede på 9000 et eller andet før skat. Og jeg fik vist 7200 ud betalt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.