Hurtig hjælp til barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

541 visninger
8 svar
1 synes godt om
28. juni 2014

A. Nonymsen

Jeg står og skal sælge vores barnevogn da vi venter tvillinger og derfor ikke kan bruge den...

det er en emmaljunga Big City, og vil høre om nogen har erfaringer med at vaske tekstilerne? Altså både madresser osv, så den er nyvasket til en (forhåbentligt) kommende ejer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2014

EnGodMor

A. Nonymsen skriver:

Jeg står og skal sælge vores barnevogn da vi venter tvillinger og derfor ikke kan bruge den...

det er en emmaljunga Big City, og vil høre om nogen har erfaringer med at vaske tekstilerne? Altså både madresser osv, så den er nyvasket til en (forhåbentligt) kommende ejer

Jeg har lige vasket vores barnevogn.

Pillede kalechen af og vaskede sidebeklædning og madras i vaskemaskinen. 

Og tog en klud, varmt vand og lidt sæbe, og vaskede selve kassen, og lod den tørre udenfor mens det var varmt. 

Har gjort det tre gange de sidste fire år

Anmeld

28. juni 2014

A. Nonymsen

EnGodMor skriver:

Jeg har lige vasket vores barnevogn.

Pillede kalechen af og vaskede sidebeklædning og madras i vaskemaskinen. 

Og tog en klud, varmt vand og lidt sæbe, og vaskede selve kassen, og lod den tørre udenfor mens det var varmt. 

Har gjort det tre gange de sidste fire år

Fedt tak... Bare på et alm 40g vask eller en skånevask/håndvaske program?

Anmeld

28. juni 2014

EnGodMor

A. Nonymsen skriver:

Fedt tak... Bare på et alm 40g vask eller en skånevask/håndvaske program?

Jeg tog på 30 grader og så 800 i slyng. 

Anmeld

28. juni 2014

EnGodMor

A. Nonymsen skriver:

Man skal ha kalechen helt af, for at få det hvide betræk af, som sider hele vejen rundt i siden på vognen. 

Jeg lagde alle skruer, og dimser i nogenlunde den rækkefølge som jeg tog dem af, ellers kan det godt være et puslespil at få samlet igen

Anmeld

28. juni 2014

Pigent

A. Nonymsen skriver:

Jeg ville pille alt løs stof og vaske det i vaskemaskinen. Alt andet ville jeg tørre af med en klud.
Oftes køber folk nye madrasser til barnevogne

Anmeld

28. juni 2014

ano14316

A. Nonymsen skriver:

Har en Big star supreme.. Den har jeg vasket, alt der kunne tages af kom o vaskemaskinen på 40? og kalencen spulede jeg under bruseren..
Intet problem..

Anmeld

28. juni 2014

A. Nonymsen

EnGodMor skriver:

Man skal ha kalechen helt af, for at få det hvide betræk af, som sider hele vejen rundt i siden på vognen. 

Jeg lagde alle skruer, og dimser i nogenlunde den rækkefølge som jeg tog dem af, ellers kan det godt være et puslespil at få samlet igen

Tak for tippet

Anmeld

28. juni 2014

A. Nonymsen

ano14316 skriver:

Har en Big star supreme.. Den har jeg vasket, alt der kunne tages af kom o vaskemaskinen på 40? og kalencen spulede jeg under bruseren..
Intet problem..

Super... Så er det jo bare at gå i gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.