Hårfarve. new look! WTD? søde damer giv en mening?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.208 visninger
8 svar
11 synes godt om
28. juni 2014

BinaMor

Alle de gange jeg har fået farvet hår er det bare blevet gjoirt en anelse mørkere. er mørkebrun. så det har været det nemmeste, billigste, bedste for håret osv.. men nu trænger jeg altså til et new look.. en opfriskning... noget anderledes...

vil gerne bestille en tid til min "farveforvandlig" men jeg ved bare ikke hvor jeg skal gå hen af? self kan frisøren vejlede men kunne godt bruge inputs da jeg ikke altid oplever de kommer med så meget konstruktivt. mangler iøvrigt god frisør i skive/viborg/århus?

min søster sys meget rødt, min kæreste er også deroveri. jeg tænkere gå lysere? sådan en mørkeblond. evt striber?

men er der noget i som ikke kender mig... udefra set... sys der kunne være pænt af farver til mit ansigt?

evt pris (og pasning efterfølende) er underordnet. bare det ikke ender med alle mine lange lokker skal klippes af

sætter lige et billede af mig..

også ok hvis i bare sys "dont" stay brunette

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2014

Morgensol

Sådan her ser mit hår ud. Pant-orange i spidserne og rødt i toppen.. Jeg elsker det!!! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. juni 2014

BinaMor

Sådan her ser mit hår ud. Pant-orange i spidserne og rødt i toppen.. Jeg elsker det!!! 

wauw det er virkelig fedt. var du mørk før? og hvor tit skal det opfriskes?

Anmeld

28. juni 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
BinaMor skriver:

Alle de gange jeg har fået farvet hår er det bare blevet gjoirt en anelse mørkere. er mørkebrun. så det har været det nemmeste, billigste, bedste for håret osv.. men nu trænger jeg altså til et new look.. en opfriskning... noget anderledes...

vil gerne bestille en tid til min "farveforvandlig" men jeg ved bare ikke hvor jeg skal gå hen af? self kan frisøren vejlede men kunne godt bruge inputs da jeg ikke altid oplever de kommer med så meget konstruktivt. mangler iøvrigt god frisør i skive/viborg/århus?

min søster sys meget rødt, min kæreste er også deroveri. jeg tænkere gå lysere? sådan en mørkeblond. evt striber?

men er der noget i som ikke kender mig... udefra set... sys der kunne være pænt af farver til mit ansigt?

evt pris (og pasning efterfølende) er underordnet. bare det ikke ender med alle mine lange lokker skal klippes af

Jeg tænker umiddelbart en rød farve ville se helt fantastisk ud til dig. Eller evt en ombré hårfarve, det ser også virkelig godt ud. 

Anmeld

28. juni 2014

SHERO

Jeg tænker khloe kardashian, med lyse striber/dip dye Hun har det flotteste hår, og du har lige længden til det

Anmeld

28. juni 2014

L&V

BinaMor skriver:

Den farve du har på billedet passer bare skide godt til dig men kender alt til at trænge til forandring.

Jeg har selv lige haft ret rødt hår men vendte hurtigt tilbage til det mørkebrune igen.. Der sku alt for meget vedligeholdelse til det røde for at det blev ved med at være pænt..

Jeg ville prøve en gylden mørk askblond eller en helt mild gulerodsfarve lige som ibi støvring har haft hvis jeg var dig. Og helt sikkert i form af striber så der kommer spil og liv i det

Anmeld

28. juni 2014

Morgensol

wauw det er virkelig fedt. var du mørk før? og hvor tit skal det opfriskes?

Altså mit hår tager sindssygt godt imod farve. Billederne er taget lige da det var farvet i januar måned. Jeg har selvfølgelig en kæmpe udgroning nu, men frisøren gjorde det at hun farvede bunden meget tæt op af min egen hårfarve, så farvelinien for udgroningen er ikke så tydelig! Det røde er stadig rødt og det orange er falmet, men stadig meget orange! 

Jeg skal ha det opfrisket, det blir bare ik lige nu..   

Min oprindelige farve er nøddebrun, jeg har så haft hjemmefarvet det mørk brun og bagefter rødt! De affarvede spidserne, men resten blev bare farvet ovenpå..

Forresten er det farvet med elumen farve, jeg har ikke brugt farvebomber eller noget som helst. Kun shampoo og balsam fra elumen der beskytter farven. 

Anmeld

29. juni 2014

BinaMor

Tak for svar søde kvinder. jeg tar alle svar med  i baghovedet til friøseren og slynger dem ud... men er nok på vej væk fra den helt røde og mere i orange eller dye dip blond/brun eller askeblond(:

Anmeld

29. juni 2014

Liiiine

Ombré hår!!! Ville ønske jeg havde dit mørke look så jeg kunne få sådan noget hår. Synes du skal lave det i det du allerede har med en lysere i spidserne til at lave det ombré / dip dye agtigt. Det ser så lækkert ud i sådan noget wavy mørkt hår - prøv at google 'ombré' - det er hot hot hot at ens hår ser naturligt lækkert ud og sådan lidt 'im so casual but still looking fab', derfor synes jeg at rødt hår måske vil se lidt for fake ud? Eller for dullet? .. 

Hvis du farver hele dit hår i en helt anden hårfarve så kræver det ret meget vedligeholdelse så det ikke ser trashy ud - for den mindste udgroning er ret tydelig. Desuden falmer en pang-rød ret hurtigt (Taler af erfaring - åha den teenagetid) .. 

Vi forventer selvfølgelig et efter-billede af hvad du vælger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.