Barnevognsele fra fakta

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

611 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. juni 2014

Mama85

Er der nogen der har den, eller kender til den? Den hedder Easy Performance og der står at den er testet af forbrugerlaboratoriet samt at den opfylder alle krav i EN 13210:2004, eller det bare no go med discount seler? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2014

Nea85

Mama85 skriver:

Er der nogen der har den, eller kender til den? Den hedder Easy Performance og der står at den er testet af forbrugerlaboratoriet samt at den opfylder alle krav i EN 13210:2004, eller det bare no go med discount seler? 

Jeg har ikke prøvet den, men jeg overvejede at købe en, da de havde dem sidste gang. Jeg gjorde det ikke, for jeg syntes den virkede for billig i kvaliteten.
Vil hellere anbefale at kigge efter en brugt på f.eks. dba

Anmeld

27. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Den ser fin ud, jeg ville ingen skrupler have ved at købe den. 

Anmeld

27. juni 2014

Mama85

Nea85 skriver:

Jeg har ikke prøvet den, men jeg overvejede at købe en, da de havde dem sidste gang. Jeg gjorde det ikke, for jeg syntes den virkede for billig i kvaliteten.
Vil hellere anbefale at kigge efter en brugt på f.eks. dba

Ok, jeg syntes nemlig ikke at der var åbenlys forskel på den billige fra fakta og den sidste jeg havde til min store som jo ikke var "discount"

Anmeld

27. juni 2014

Mama85

Mor11 skriver:

Den ser fin ud, jeg ville ingen skrupler have ved at købe den. 

Det gør den nemlig, og jeg så den helt tilfældigt og tænkte om jeg skulle købe den..men så blev jeg enig med mig selv om at det nok var bedre at lade være..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.