Skal, skal ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.420 visninger
14 svar
9 synes godt om
27. juni 2014

MyLove E

Jeg har fundet den sødeste kjole til de bryllupper jeg skal til.  Den koster 500kr  Så det er en okay pris. Den sidder som  den skal  MEN, jeg er i gang med 5:2 kuren og det går nogenlunde fremad Jeg skal ha den på i august.  Så jeg har stadig en mor til at tabe mig lidt mere i.

Jeg har altid svært ved at finde en kjole som jeg også kan passe alle steder.  Hvad ville i gøre, købe den nu eller venter og se om jeg taber mig mere?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2014

TNBC

MyLove E skriver:

Jeg har fundet den sødeste kjole til de bryllupper jeg skal til.  Den koster 500kr  Så det er en okay pris. Den sidder som  den skal  MEN, jeg er i gang med 5:2 kuren og det går nogenlunde fremad Jeg skal ha den på i august.  Så jeg har stadig en mor til at tabe mig lidt mere i.

Jeg har altid svært ved at finde en kjole som jeg også kan passe alle steder.  Hvad ville i gøre, købe den nu eller venter og se om jeg taber mig mere?

Jeg ville nok vente, for det ville være MONSTER surt at købe kjolen nu, og så tabe sig så meget at kjolen bliver for stor, når man skal bruge den. 
Vent nogle uger, måske en eller to uger før du skal bruge den. 

Anmeld

27. juni 2014

MyLove E

Yurie skriver:

Jeg ville nok vente, for det ville være MONSTER surt at købe kjolen nu, og så tabe sig så meget at kjolen bliver for stor, når man skal bruge den. 
Vent nogle uger, måske en eller to uger før du skal bruge den. 

Den er bare så pæn ��

Anmeld

27. juni 2014

TNBC

MyLove E skriver:

Den er bare så pæn ��

Jeg kender godt følelsen. Men hvordan sidder den nu? Tænker på hvor mange kilo tror du at du kan klare at tabe, før den begynder at blive for stor?

Anmeld

27. juni 2014

MyLove E

Yurie skriver:

Jeg kender godt følelsen. Men hvordan sidder den nu? Tænker på hvor mange kilo tror du at du kan klare at tabe, før den begynder at blive for stor?

Det ved jeg ikke helt.  Må nok hellere vente 

Anmeld

27. juni 2014

TNBC

MyLove E skriver:

Det ved jeg ikke helt.  Må nok hellere vente 

Ja, og så må du håbe at den stadigvæk er der.

Anmeld

27. juni 2014

ModerNatur

Jeg kender godt problemet!.. Jeg købte en galla kjole sidste år til mine forældres sølvbryllup.. Da det endelig blev dagen var den snøret så stramt som muligt og faldt stadig ned.. Her et år sener og - 8 kg hænger den blot i skabet og kommer nok til længe.. SÅ SURT

Anmeld

27. juni 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
ModerNatur skriver:

Jeg kender godt problemet!.. Jeg købte en galla kjole sidste år til mine forældres sølvbryllup.. Da det endelig blev dagen var den snøret så stramt som muligt og faldt stadig ned.. Her et år sener og - 8 kg hænger den blot i skabet og kommer nok til længe.. SÅ SURT

Men hey - det er da "federe" end at have tøj til at hænge, som er for småt, fordi man har taget mange kilo på 

Anmeld

27. juni 2014

cwl

MyLove E skriver:

Kan du ikke købe den i er nummer mindre? Så har du også et mål og skal tabe dig for at passe den.

Anmeld

27. juni 2014

StineC

Hvis jeg var helt vild med en kjole så ville jeg nok købe den et nummer mindre og så krydse fingre for at den sidder fantastisk på dagen. Hvis ikke, ja så har du en flot kjole til når du en dag når dit mål eller også kan du sælge den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.