Skal jeg ringe til vagtlægen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

670 visninger
6 svar
2 synes godt om
27. juni 2014

mortilsilke

Hej piger
Jeg er nu på 3. dagen med hovedpine og synes ikke det er så sjovt mere....
Jeg har nu fået af vide af flere mennesker at man ikke må have hovedpine når man er gravid???
Skal jeg kontakte vagtlægen, eller skal jeg bare vente til mandag morgen og ringe min egen læge op?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2014

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Jeg ville vente til på mandag hvis det ikke pludselig blev meget slemt. Og går ud fra det ikke er så slemt, siden du ikke har talt med lægen i dag, inden weekenden  

Min holdning er at vagtlægen er til akut sygdom, ikke som en læge der har åbent om aftenen og weekenden

God bedring.

Anmeld

27. juni 2014

Anonymo

VenterVanessa skriver:

Hej piger
Jeg har nu fået af vide af flere mennesker at man ikke må have hovedpine når man er gravid???
Skal jeg kontakte vagtlægen, eller skal jeg bare vente til mandag morgen og ringe min egen læge op?

Jeg havde enormt meget hovedpine mens jeg var gravid, ofte migrene hvor jeg også indimellem kastede op. Blev beordret hjem til sofaen af lægen i mørket med en klud 

Anmeld

27. juni 2014

Rockertand

VenterVanessa skriver:

Hej piger

Du kan have hovedpine af flere årsager, så det i sig selv er ikke et faresignal.
Du sksl bekymre dig, hvis du f.eks. oplever synsforstyrrelser eller pludselig vægtstigning.

Anmeld

27. juni 2014

tinemus79

Det kommer an på hvor langt henne du er i graviditeten. 

Jeg ved godt det lyder lamt men har du husket at drikke nok vand ??

selvom vi ikke har 25 grader er det stadig rimeligt varmt og vi har brug for den ekstra væske.

Jeg ville nok ringe til lægen mandag hvis det blev ved. så kunne de lige tjekke dig.

Anmeld

28. juni 2014

Aluka

Jeg havde også ekstrem hovedpine da jeg var gravid.

Snakkede også med min jordmor om det. Hun sagde at jeg skulle starte med at drikke noget vand og få noget luft, og ellers måtte jeg godt tage et par panodiler/pinex/pamol (bare virkestoffet er parecethamol) 

Anmeld

28. juni 2014

fru holm

Jeg har haft så sindsyg hovedepine at tårene har løbet, været svimmel og bare har ligget i min seng.. min læge sagde at det var meget normalt.. kunne være jeg manglede væske selv om jeg drikker vand hele tiden..   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.