Testdag???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

262 visninger
5 svar
2 synes godt om
27. juni 2014

kristina1124

Hej, jeg håber og tror på, at jeg endelig har opnået en graviditet. Mit spørgsmål er så, hvornår jeg kan teste positiv, så jeg kan se stregen "tydeligt? " 

- sidste mens var D 27/5 og jeg skulle gerne have den Idag, men den er ikke kommet endnu, det plejer altid, at være om morgenen eller om natten den kommer. 

Vi havde sex sidst D. 23/6 udenfor ægløsningen. 

Håber i kan hjælpe! 

Kh kristina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2014

Chewy

kristinakjæp skriver:

Hej, jeg håber og tror på, at jeg endelig har opnået en graviditet. Mit spørgsmål er så, hvornår jeg kan teste positiv, så jeg kan se stregen "tydeligt? " 

- sidste mens var D 27/5 og jeg skulle gerne have den Idag, men den er ikke kommet endnu, det plejer altid, at være om morgenen eller om natten den kommer. 

Håber i kan hjælpe! 

Kh kristina

Hvis du skulle have din mens i dag, må det jo være din testdag. Man tester altid på dagen, hvor mens skal komme.

Held og lykke

Anmeld

27. juni 2014

kristina1124

Også selvom vi havde sex så sent i min mens?

Anmeld

27. juni 2014

Lrm

Ja!! Men hvis du ikke havde sex i din æl periode er en positiv test nok desværre ikke så sandsynlig!!

Anmeld

27. juni 2014

Rockertand

kristinakjæp skriver:

Håber i kan hjælpe! 

Kh kristina

Du er med på, at I skal have sex, når du har ægløsning, og at sex på alle andre tidspunkter end omkring ægløsningen kun er for sjov, ikke?

Anmeld

27. juni 2014

Anonymo

Test på din testdag? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.