hvor lang tid gik der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.128 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. juni 2014

Anonym trådstarter

hvor lang tid efter at I fødte fik I jeres første menstruation og hvor gammel/gamle var jeres barn/børn da I stoppede med at amme?

Jeg har nemlig lige fået min første menstruation selvom det kun er syv uger siden jeg stoppede med at amme og h*n er nu 10 uger. 

Jeg synes det er meget tidligt, for med min første gik jeg i 4-5 mdr. før jeg fik min første menstruation - men h*n blev også ammet fuldt ud i 6 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2014

Frk.S

Freja er fra d. 5. september og jeg fik min første mens. d. 31. december - altså efter knap 4 måneder.

Freja blev fuldammet i 6 mdr. (samt ammet supplerende derefter).
Så man kan ikke regne med at man slipper for mens pga. amning. 

Anmeld

26. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg ammede ca 7 måneder og fik mens ca 1-1,5 måned efter amningen stoppede

Anmeld

26. juni 2014

Aabye

Jeg fuld ammede min nr 2 , og der fik jeg mens 6 uger efter jeg havde født ham..

Anmeld

26. juni 2014

Hullabullabulla

Anonym skriver:

hvor lang tid efter at I fødte fik I jeres første menstruation og hvor gammel/gamle var jeres barn/børn da I stoppede med at amme?

Jeg har nemlig lige fået min første menstruation selvom det kun er syv uger siden jeg stoppede med at amme og h*n er nu 10 uger. 

Jeg synes det er meget tidligt, for med min første gik jeg i 4-5 mdr. før jeg fik min første menstruation - men h*n blev også ammet fuldt ud i 6 mdr.

Fik min første mens som dig - 7 uger efter fødsel..

Anmeld

26. juni 2014

Lililili

Fik mens seks uger efter fødsel. Stoppede med at amme da han var seks måneder. Man kan sagtens få menstruation mens man ammer. 

Anmeld

26. juni 2014

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Freja er fra d. 5. september og jeg fik min første mens. d. 31. december - altså efter knap 4 måneder.

Freja blev fuldammet i 6 mdr. (samt ammet supplerende derefter).
Så man kan ikke regne med at man slipper for mens pga. amning. 

jeg ved godt man ikke slipper for menstruation bare fordi man ammer, men jeg synes bare 10 uger var tidligt. Jeg kan dog se på nogle af de andre indlæg at det ikke er så tidligt alligevel.

Anmeld

26. juni 2014

Christabelle

Jeg stoppede med at amme da Mila var lige knap 5 uger og fik min mens 1 måned efter ca. Så hun var ca 9-10 uger da den kom.

Anmeld

26. juni 2014

Mettefpigen

Jeg blødte 2 uger efter fødslen, og fik min mens ca 3 uger efter så bassen har været 5-6 uger og jeg ammede supplerede næsten fra fødslen..

Anmeld

26. juni 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg fik mik 8 uger efter fødsel - ammede til han var knap 5 måneder. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.