I byen efter at have taget på :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

881 visninger
8 svar
10 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. juni 2014

Anonym trådstarter

Ja, jeg kæmper en kamp for at komme af med de ekstra kg jeg har fundet mig, efter fødsler og rygestop, MEN jeg står og skal i byen på Lørdag for første gang i noget der ligner 4 år

Kan i ikke være søde, at flashe jeres festtøj, (gerne jer, der har lidt ekstra på mave-lår), men også jer andre?

Jeg har absolut intet tøj jeg kan være i, så jeg skal en hurtig tur på strøjet imorgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2014

StudPsyk

Anonym skriver:

Ja, jeg kæmper en kamp for at komme af med de ekstra kg jeg har fundet mig, efter fødsler og rygestop, MEN jeg står og skal i byen på Lørdag for første gang i noget der ligner 4 år

Kan i ikke være søde, at flashe jeres festtøj, (gerne jer, der har lidt ekstra på mave-lår), men også jer andre?

Jeg har absolut intet tøj jeg kan være i, så jeg skal en hurtig tur på strøjet imorgen

Det kunne være mig! Skal snart i byen med min læsegruppe, men sidst jeg var i byen var jeg slank.. Følger lige med  

Anmeld

26. juni 2014

Anonym trådstarter

Janne T. skriver:

Det kunne være mig! Skal snart i byen med min læsegruppe, men sidst jeg var i byen var jeg slank.. Følger lige med  

Jeg har også altid været en streg i luften, så den her mave og de enorme lår jeg har fået, passer bare ikke i noget af mit tøj

Håber folk vil vise hvad de render rundt i

Anmeld

26. juni 2014

SanJose

Det vil være nemmere, hvis du kunne ligge et billede op af dig selv, så vi kan se din figur osv.

Anmeld

26. juni 2014

Anonym trådstarter

SanJose skriver:

Det vil være nemmere, hvis du kunne ligge et billede op af dig selv, så vi kan se din figur osv.

Store lår, røv og en lille hængemave.....

Anmeld

26. juni 2014

Sahara82

Anonym skriver:

Store lår, røv og en lille hængemave.....

Tænker lidt hvad med en tunika eller en oversize kjole og så leggins? Synes faktisk der er rigtig meget i den dur i butikkerne lige pt.
Hvis du så vælger en sort kjole kan det være du føler dig lidt mindre. Og så kan du Spice det op med nogle vilde sko og smykker. Det er da sejt og super in!

Anmeld

26. juni 2014

Lililili

Jeg har om nogen til gården og gaden... Men det her endte det med til fest. Det råber måske ikke fest og farver, men havde det godt i det. Har stiletter på til. Håber du får en skøøøøøn aften 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. juni 2014

Pigent

Anonym skriver:

Mit bedste råd er at tag det tøj på du har det bedst i
Jeg tager i byen i kjole, bukser med en top/bluse og cardigan eller blazer eller en buksedragt. Jeg tager altid det på jeg har det bedst i, selvom det ikke altid er fest og farver

Anmeld

27. juni 2014

Clisolka

Jeg kan være med her! 

Jeg aner virkelig ikke hvad jeg skal have på i byen - jeg gik i flere dage og tænkte over det 

Stiletter er ikke min stil, så jeg luftede i stedet mine Dr. Martens til et par leggins 

Jeg har ikke været i byen siden julebryggen 08 

Jeg så sådan ud - og jeg havde det fedt med det! Toppen sad dog meget løst på det billede, det blev taget ved 5-tiden om morgenen. Yes yes, jeg holdte ud til det blev lyst og lukkede og slukkede diskoteket 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.