Anbefal en babyalarm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

848 visninger
12 svar
18 synes godt om
26. juni 2014

AnneBJ

Vores supernova fra januar 11 er stået af, så vi skal have os en ny til når lillesøster ankommer.

Det er en jungle, så måske kan I anbefale noget?

Fordi jeg skal skifte de store klodsede novaalarmer ud alligevel, kunne jeg godt tænke mig nogle der er lidt mindre, og mere handy at have med, så jeg fx kan lade barnevogn med baby stå på bhv. legeplads når jeg henter storebror, hvis altså baby sover.

Jeg har ikke brug for video eller billede på den. Men jeg vil gerne kunne se temperatur og den skal være ledningsfri. Det er sådan de vigtigste krav, det er selvfølgelig optimalt at den afgiver mindst mulig stråling osv.

På forhånd tak.-

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2014

maria_wlt

AnneBJ skriver:

Vores supernova fra januar 11 er stået af, så vi skal have os en ny til når lillesøster ankommer.

Fordi jeg skal skifte de store klodsede novaalarmer ud alligevel, kunne jeg godt tænke mig nogle der er lidt mindre, og mere handy at have med, så jeg fx kan lade barnevogn med baby stå på bhv. legeplads når jeg henter storebror, hvis altså baby sover.

Jeg har ikke brug for video eller billede på den. Men jeg vil gerne kunne se temperatur og den skal være ledningsfri. Det er sådan de vigtigste krav, det er selvfølgelig optimalt at den afgiver mindst mulig stråling osv.

På forhånd tak.-

Hvad må den koste??

Jeg har selv købt Nabby på tilbud fordi jeg bare ELSKER ting der er nemme - Har selvfølgelig læst og hørt godt om den inden jeg købte den

Anmeld

26. juni 2014

Dafnies

Vi har købt neonate alarmer. De er rigtig gode, synes vi
De er små, kan vise temperatur, du kan sætte alarm til hvis temp. I barnevogn overstiger et bestemt antal grader, du kan sætte den til at vibrere i stedet for at give lyd og baby-delen kan sættes til at lyse, så man kan finde den i et mørkt rum. Den er super let at betjene

Anmeld

26. juni 2014

AnonymMor

AnneBJ skriver:

På forhånd tak.-

Neonate lille praktisk og god 

Anmeld

26. juni 2014

Toeffe87

Neonate!
Den fylder ikke meget og er en af dem med lavest stråling.
Vi er rigtig glade for den! Købte den på tilbød til 699.

Anmeld

26. juni 2014

AnneBJ

maria_wlt skriver:

Hvad må den koste??

Jeg har selv købt Nabby på tilbud fordi jeg bare ELSKER ting der er nemme - Har selvfølgelig læst og hørt godt om den inden jeg købte den

6-700 vil jeg gerne kunne slippe med, men ikke hvis jeg skal undvære funktioner som er vigtige for mig

Tak for din anbefaling, jeg vil kigge på den!

Anmeld

26. juni 2014

AnneBJ

Det lyder til jeg skal have kigget på neonate også! Tak for anbefalingerne!

Anmeld

26. juni 2014

Mom2

På forhånd tak.-

Klart Neonate

- lang batteri tid
- batterierne kan klatlades
- temperatur måler
- meget sensitiv, fanger alt og med det samme
- fylder ikke meget/ledningsfri
- lav stråling
- sidste nye model kan have 3 babyenheder koblet til forældreenheden

Anmeld

26. juni 2014

AnneBJ

Christina88 skriver:

Klart Neonate

- lang batteri tid
- batterierne kan klatlades
- temperatur måler
- meget sensitiv, fanger alt og med det samme
- fylder ikke meget/ledningsfri
- lav stråling
- sidste nye model kan have 3 babyenheder koblet til forældreenheden

Tak! Det lader til det skal være neonate! KUnne bare godt tænke mig at finde den på tilbud

Anmeld

26. juni 2014

Mom2

AnneBJ skriver:

Tak! Det lader til det skal være neonate! KUnne bare godt tænke mig at finde den på tilbud

Den er lidt dyr men ALLE pengene værd De første modeller kan rimelig ofte findes på tilbud. Det er dog kun de nyeste som kan have flere babyenheder koblet til forældre enheden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.