Hvornår må jeg??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

548 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. juni 2014

jeslou

Jeg har i fredags (d.20. juni) fået foretaget en udskrabning, da mit foster ingen hjerteløs havde (9+2 uger henne). Mine/vores tanker går så på, hvornår må vi prøve igen? Og hvor lang tid er der gået for jer andre? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2014

sulo

jeslou skriver:

Jeg har i fredags (d.20. juni) fået foretaget en udskrabning, da mit foster ingen hjerteløs havde (9+2 uger henne). Mine/vores tanker går så på, hvornår må vi prøve igen? Og hvor lang tid er der gået for jer andre? 

Lige så snart du holder op med at bløde og så er det med at ramme ægløsningen.

Efter at jeg fik min sagde efter 1 mens, men en garvet sygeplejeske fortalte os på vej ud, at de kun anbefaler det, fordi at er det så er nemmere for dem at regne terminen ud.

4 cykluser.

Anmeld

25. juni 2014

Mor til F

jeslou skriver:

Hej

Jeg har vidst skrevet til et af dine andre indlæg herinde, omkring at du troede du var ved at abortere

Jeg havde en MA i september 2013, og fik medicin.  Jeg blødte ca en uge efter. 

Gynækologen anbefalede at vi ventede med at prøve igen, til efter jeg fik min første mens. 

Vi begyndte dog allerede at prøve igen, da blødningen stoppede. Vi sexede hver 2. dag. 

Jeg blev gravid  igen, ved min første ægløsning efter MA - nåede ikke at få min mens. 

Du skal i hvertfald vente til blødningen stopper,  før i forsøger igen, pga risiko for infektion. 

Mit bedste råd er,  at i venter til du føler dig fysisk og psykisk parat.

Anmeld

25. juni 2014

Tildemor

BabyFreia skriver:

Hej

Jeg har vidst skrevet til et af dine andre indlæg herinde, omkring at du troede du var ved at abortere

Jeg havde en MA i september 2013, og fik medicin.  Jeg blødte ca en uge efter. 

Gynækologen anbefalede at vi ventede med at prøve igen, til efter jeg fik min første mens. 

Vi begyndte dog allerede at prøve igen, da blødningen stoppede. Vi sexede hver 2. dag. 

Jeg blev gravid  igen, ved min første ægløsning efter MA - nåede ikke at få min mens. 

Du skal i hvertfald vente til blødningen stopper,  før i forsøger igen, pga risiko for infektion. 

Mit bedste råd er,  at i venter til du føler dig fysisk og psykisk parat.

Undskyld kan godt være det er mig der er dum men hvad betyder MA?

Anmeld

25. juni 2014

Mor til F

Tildemor skriver:

Undskyld kan godt være det er mig der er dum men hvad betyder MA?

Du er da ikke dum.

En MA er en abort, hvor fosteret går til inde i livmoderen, men blødning udebliver, så restvævet ikke udskilles af sig selv. 

Derfor skal kroppen normalt hjælpes af medicin. 

Det kaldes også en missed abortion.  

Anmeld

26. juni 2014

Tildemor

BabyFreia skriver:

Du er da ikke dum.

En MA er en abort, hvor fosteret går til inde i livmoderen, men blødning udebliver, så restvævet ikke udskilles af sig selv. 

Derfor skal kroppen normalt hjælpes af medicin. 

Det kaldes også en missed abortion.  

Okay tak for svaret 

Anmeld

26. juni 2014

Mor til F

Tildemor skriver:

Okay tak for svaret 

Det var så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.