Ny Basson eller brugt Emmaljunga?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2014

Kærlighediminmave

Og gælder det både basson nordic og nordic Lux eller er det kun luxen ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2014

maria_wlt

Skrukkeluk skriver:

Nordic er ikke testet - Kun Lux.

Men mon ikke at det er samme stof de er lavet af....

Anmeld

26. juni 2014

Pigent

VenterVanessa skriver:

Hej
Jeg troede egentlig jeg var fast besluttet på hvilken barnevogn jeg ville have, men da budgettet desværre ikke er til en ny Emmaljunga, havde jeg fundet dette tilbud på Basson Nordic Lux, men nu er jeg simpelthen i tvivl....

http://www.bornebiksen.dk/product/boernebiksen-luk sus-startpakke-nordic-lux-3271/, er det tilbud på nettet jeg er ret vild med - men hvad ville i gøre? Ville i købe det tilbud eller finde en brugt Emmaljunga i god stand??

Tror ikke du kan finde en brugt Emmaljunga med drejehjul
Der er fundet skadelig stoffer i den Basson, så ville jeg heller købe en Trille Dream Light

Anmeld

26. juni 2014

Janey

Profilbillede for Janey
Skrukkeluk skriver:

Hvis der er skadelige stoffer i basson vognen hvorfor er den ikke fjernet fra markedet så? 

Det er Sikkerhedsstyrelsen, der skal give påbud om tilbagetrækning, hvis ikke producenten gør det frivilligt, og indtil videre er der "kun" tale om en resultater fra en Tænk test, som Sikkerhedsstyrelsen ikke har reageret på, men det kunne da godt være, at man skulle sende dem en mail og høre deres mening.

Anmeld

26. juni 2014

Janey

Profilbillede for Janey
Skrukkeluk skriver:

Jeg er ret sikker på, at problemer er i dem begge. Da jeg købte barnevognen, fik jeg at vide, at der forskellen på modellerne var minimale, men at der vist var lidt anden isolering i Lux'en og en lidt længere skygge på kalechen. Problemerne med de skadeligt stoffer er i både kaleche og overlæder, og overlæderet er i hvert fald identisk på de to modeller

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.