Natamning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2014

modesty

Papillon skriver:

Hvordan fik du ham til at tage ved i søvne?

Jeg lagde ham bare til og førte brystvorten hen/ind til munden. Nussede læberne lidt med vorten og så åbnede han munden og tog ved.

Jeg ved ikke om det er alle babyer der kan, men her fungerede det rigtig fint.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2014

Anonymo

Papillon skriver:

Det er også kun fordi, jeg har fået besked på det, at jeg gør det/forsøger på det. Ville også hellere lade være 

Nå okay, tillykke med hende forresten 

Anmeld

25. juni 2014

L&V

modesty skriver:

Jeg lagde ham bare til og førte brystvorten hen/ind til munden. Nussede læberne lidt med vorten og så åbnede han munden og tog ved.

Os sådan jeg gjorde ved begge mine

Anmeld

25. juni 2014

ano14316

Papillon skriver:

Det er også kun fordi, jeg har fået besked på det, at jeg gør det/forsøger på det. Ville også hellere lade være 

Der er helt sikkert pga gulsoten at i skal gøre det..

Min søn på 18 dage falder i søvn efter første bryst, og så skifter jeg ham og så er han helt vågen igen, så du kunne prøve at skifte hende..

Anmeld

25. juni 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Papillon skriver:

Det må jeg så prøve og se om hun gider tage ved...

Min SP sagde at vi skulle prøve at nulre Zilke på indersiden af storetæerne, da der sad noget der, som satte gang i sutterefleksen. 
Det virker når bette er ved at falde hen for hurtigt når hun bliver ammet. Det kan være at det også virker for jer. 

Anmeld

25. juni 2014

tarkoflen

Jeg er af den holdning, og blev bakket op på Skejby sygehus af sygeplejerskerne på mor/barn afsnittet, man skal ikke vække et sundt og rask barn for at de skal spise. Min datter vejede kun 2396 g ved fødslen, men da vi blev udskrevet sagde sygeplejersken at nu var det slut med at vække hende, for hun var et helt normalt barn, og hun skulle nok tage på og jeg havde masser af mælk, og hun blev ammet fuldt til hun var 6 måneder.

Hvis hun spiser godt i løbet af dagen og om aftenen, så skal hun nok holde produktionen oppe og hvis hun er sulten, så vågner hun om natten =)

Anmeld

25. juni 2014

L&V

tarkoflen skriver:

Jeg er af den holdning, og blev bakket op på Skejby sygehus af sygeplejerskerne på mor/barn afsnittet, man skal ikke vække et sundt og rask barn for at de skal spise. Min datter vejede kun 2396 g ved fødslen, men da vi blev udskrevet sagde sygeplejersken at nu var det slut med at vække hende, for hun var et helt normalt barn, og hun skulle nok tage på og jeg havde masser af mælk, og hun blev ammet fuldt til hun var 6 måneder.

Hvis hun spiser godt i løbet af dagen og om aftenen, så skal hun nok holde produktionen oppe og hvis hun er sulten, så vågner hun om natten =)

Men hun er jo så ikke 100% rask hende her i forhold til hun har gulsot. 

Anmeld

25. juni 2014

tarkoflen

L&V skriver:

Men hun er jo så ikke 100% rask hende her i forhold til hun har gulsot. 

Nå for filan det havde jeg ikke læst, sorry.

Vi fik at vide at vi kunne holde hende til ilden ved at nusse hendes øreflip, håndflader eller fodsåler. Måske det kan hjælpe?

Anmeld

25. juni 2014

L&V

tarkoflen skriver:

Nå for filan det havde jeg ikke læst, sorry.

Vi fik at vide at vi kunne holde hende til ilden ved at nusse hendes øreflip, håndflader eller fodsåler. Måske det kan hjælpe?

Havde jeg heller ikke selv lige ved første indlæg

Anmeld

25. juni 2014

Papillon

modesty skriver:

Jeg forsøgte faktisk det i nat, endda efter at have presset et par dråber ud til at friste med. Hun reagerede overhovedet ikke på det  Måske hun bare sov særlig tungt lige der, vil give det et forsøg igen i nat - hvis hun ikke beder om mad selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.