Slankende buksedragt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.775 visninger
11 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. juni 2014

Anonym trådstarter

Hm, findes det?

Jeg syntes buksedragter er SÅ fede, men jeg har en rimelig stor røv, bredde lår og en hængemave

Kan man få en slankende buksedragt eller er det bare et nogo?

Og hvis ja, hvilke sko har i på til buksedragter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2014

Pigent

Anonym skriver:

Hm, findes det?

Jeg syntes buksedragter er SÅ fede, men jeg har en rimelig stor røv, bredde lår og en hængemave

Jeg er selv på jagt efter en buksedragt, da jeg elsker at have den på jeg skal bare have den mindste størrelse der findes og det næsten umuligt at finde en i xs/34. Jeg bruger sandaler eller sneakers til.

Anmeld

24. juni 2014

NessaXenia

Man kan få mange der bindes ind i taljen feks, jeg har mange, se findes til alle typer selv lille jeg på 50 kg og 168 cm, så se efter nogen med bindebånd i taljen. Jeg bruger pt sandaler og ballerinaer pga graviditeten..

Anmeld

24. juni 2014

Anonym trådstarter

NessaXenia skriver:

Man kan få mange der bindes ind i taljen feks, jeg har mange, se findes til alle typer selv lille jeg på 50 kg og 168 cm, så se efter nogen med bindebånd i taljen. Jeg bruger pt sandaler og ballerinaer pga graviditeten..

Ved ik om jeg fik formuleret mig forkert, men jeg har fylde på lår og mås, derfor leder jeg efter en buksedragt der slanker

men ved ik om det muligt

Jeg er 167 og vejer 85, så har en del tilovers på knoglerne, men syntes de er så fede og vil vildt gerne eje en

Anmeld

24. juni 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tror simpelhen ik på at de findes! I bedste fald, må det være en myte, hvis nogen siger andet!

Ville elske at ku gå i buksedragt, men har endnu ik fundet en, jeg syntes sad pænt.. Vh stine

Anmeld

24. juni 2014

NessaXenia

Anonym skriver:

Ved ik om jeg fik formuleret mig forkert, men jeg har fylde på lår og mås, derfor leder jeg efter en buksedragt der slanker

men ved ik om det muligt

Jeg er 167 og vejer 85, så har en del tilovers på knoglerne, men syntes de er så fede og vil vildt gerne eje en

Men fokus vil være på sin talje hvis du finder en med bindebånd der.. Du må ud og prøve nogle

Anmeld

25. juni 2014

FogL

Anonym skriver:

Hm, findes det?

Til stor røv og lår - nej... Så tror jeg du er ude i at skulle finde en latexdragt

Anmeld

25. juni 2014

Nea85

Anonym skriver:

men ved ik om det muligt

Min veninde købte en i Zizzi for lidt tid siden.. Ved ikke om den slanker, men den er i hvert fald fin til hende

Anmeld

25. juni 2014

Leneur

Pigent skriver:

Jeg er selv på jagt efter en buksedragt, da jeg elsker at have den på jeg skal bare have den mindste størrelse der findes og det næsten umuligt at finde en i xs/34. Jeg bruger sandaler eller sneakers til.

Jeg har denne fra Vila. Med elastik under brystet (der hvor jeg er slankest) Benene er med vidde så ligner lidt en kjole og den er slankende synes jeg. Føler mig ikke som et skrummel og den sidder ikke tæt på maven, selvom det er størrelse xl.
Undskylder billedkvaliteten men solen ramte lige lidt ind...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. juni 2014

Leneur

Pigent skriver:

Ups citerede den forkerte...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.