Kvalme i 2. Graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

542 visninger
6 svar
1 synes godt om
24. juni 2014

Mother-love

Hej piger.
Jeg er 9+5 dag og er ramt af kvalme og opkast i denne graviditet også.

Ved Isabella gik jeg frem til uge 18 med disse gener.

Mit spørgsmål er så om jer der havde kvalme og opkast hvor lang tid i gik med det i første og anden graviditet?

Håber virkelig det stopper tidligere denne gang. For 2 mdr endnu synes jeg ikke rigtig jeg kan se mig ud af lige nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2014

Mor til F

Mother-love skriver:

Hej piger.
Jeg er 9+5 dag og er ramt af kvalme og opkast i denne graviditet også.

Ved Isabella gik jeg frem til uge 18 med disse gener.

Mit spørgsmål er så om jer der havde kvalme og opkast hvor lang tid i gik med det i første og anden graviditet?

Håber virkelig det stopper tidligere denne gang. For 2 mdr endnu synes jeg ikke rigtig jeg kan se mig ud af lige nu

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig,  da det er min 1. graviditet og jeg kun har haft kvalme i 3. trimester.  

Har tidligere haft en MA i 9. uge med tvillinger, hvor jeg ikke nåede at opleve kvalme. 

Jeg håber for dig, at kvalmen går hurtigt over denne gang  

Anmeld

24. juni 2014

Mother-love

BabyFreia skriver:

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig,  da det er min 1. graviditet og jeg kun har haft kvalme i 3. trimester.  

Har tidligere haft en MA i 9. uge med tvillinger, hvor jeg ikke nåede at opleve kvalme. 

Jeg håber for dig, at kvalmen går hurtigt over denne gang  

Jo tak jeg håber også snart den forsvinder.

Anmeld

24. juni 2014

Astrid1984

Første graviditet kvalme fra 7+ til uge 17. Anden graviditet kvalme og opkast fra 7+ til uge 22

Anmeld

24. juni 2014

AnneBJ

Første graviditet, en dreng: kvalme fra uge 3+1 - uge 26. Døgnet rundt, uden pause. Tabte mig, men kastede ikke op andet end et par gange.

Anden graviditet, en pige: kvalme fra uge 7 - 14 ca. Er nu 17 uger henne og kan stadig få lejlighedsvis kvalme hvis jeg er alt for sulten, det er meget varmt, eller jeg er rigtig træt!

Håber du for en god 2. graviditet og snart slipper for kvalme!

Anmeld

24. juni 2014

Mother-love

Astrid1984 skriver:

Første graviditet kvalme fra 7+ til uge 17. Anden graviditet kvalme og opkast fra 7+ til uge 22

Tak for svar. Øv det var ikke lige det svar jeg kunne se frem til hehe

Anmeld

24. juni 2014

Mother-love

AnneBJ skriver:

Første graviditet, en dreng: kvalme fra uge 3+1 - uge 26. Døgnet rundt, uden pause. Tabte mig, men kastede ikke op andet end et par gange.

Anden graviditet, en pige: kvalme fra uge 7 - 14 ca. Er nu 17 uger henne og kan stadig få lejlighedsvis kvalme hvis jeg er alt for sulten, det er meget varmt, eller jeg er rigtig træt!

Håber du for en god 2. graviditet og snart slipper for kvalme!

Ja det med at få kvalme pga sult eller hvis man er meget træt kender jeg også til i den første graviditet.

Men håber virkelig snart det forsvinder denne gang. Ikke fordi jeg taber mig eller lign. For når jeg kaster op er det ikke så tit jeg bliver helt udtømt. Og så drikker jeg en masse væske i løbet af dagen. Synes bare jeg er tørstig konstant.

Men synes bare det er træls at have den ubehag hele tiden og specielt når man har en datter i forvejen at tænke på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.