8+4 - kan det nu være rigtigt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.584 visninger
8 svar
2 synes godt om
24. juni 2014

ILoveMyMiracle

Jeg er nu 8+4, og jeg kan ikke finde ud af, om jeg bilder mig selv ind at jeg har mave, eller om jeg bare er blevet tyk! Jeg har siden uge 5 været oppustet.

Graviditeten er opnået ved hjælp fra Fertilitetsklinik, da det er 5 år siden at jeg sidst var gravid.

Jeg håber at der er nogle kloge mennesker som kan svare mig på om jeg er 2. gangs gravid selvom første graviditet gik galt i starten af 2. trimester?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2014

Mother-love

Jlgudjohnsen skriver:

Jeg er nu 8+4, og jeg kan ikke finde ud af, om jeg bilder mig selv ind at jeg har mave, eller om jeg bare er blevet tyk! Jeg har siden uge 5 været oppustet.

Graviditeten er opnået ved hjælp fra Fertilitetsklinik, da det er 5 år siden at jeg sidst var gravid.

Jeg håber at der er nogle kloge mennesker som kan svare mig på om jeg er 2. gangs gravid selvom første graviditet gik galt i starten af 2. trimester?

Det er meget forskelligt hvor hurtigt man vokser anden gang. Men man har en meget oppustet mave anden gang fordi det hele har været udvidet før.
Jeg har set mange der ser meget gravide ud på det tidspunkt hvor du er nu.
Jeg selv er 9+5 idag. Og jeg er oppustet men jeg synes ikke selv mit er voldsomt. Ingen har kommenteret noget endnu heller.

Anmeld

26. juni 2014

TR

Jlgudjohnsen skriver:

Hva behandling har du været igennem?

IUI eller IVF?

Anmeld

26. juni 2014

ILoveMyMiracle

Hej TR 

Det er IVF-behandling 

Anmeld

26. juni 2014

ILoveMyMiracle

TR skriver:

Hva behandling har du været igennem?

IUI eller IVF?

Hej TR 

Det er IVF-behandling 

Anmeld

26. juni 2014

TR

ILoveMyMiracle skriver:

Hej TR 

Det er IVF-behandling 

Det kan være væske follikler der gør dig så stor 

Anmeld

26. juni 2014

ILoveMyMiracle

TR skriver:

Det kan være væske follikler der gør dig så stor 

Jeg synes i hvertfald at det er lidt vildt  Og efterhånden så er den samme størrelse hele dagen, på nær om aftenen hvor den er rigtig rigtig oppustet 

Anmeld

27. juni 2014

TR

ILoveMyMiracle skriver:

Jeg synes i hvertfald at det er lidt vildt  Og efterhånden så er den samme størrelse hele dagen, på nær om aftenen hvor den er rigtig rigtig oppustet 

Har sendt en privat besked

Anmeld

27. juni 2014

stjernehimmel

Det kan snildt være rigtigt... dog er man ofte en del oppustet netop i starten og det fortager sig igen... 

Men nu du er anden gangs gravid vil det ofte syne større hurtigere...

Her er maven os ved at fylde dog, er luften ved at fortage sig og derved er maven os blevet noget mindre og bliver støre i løbet af dagen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.